Gå til innhold

Siemens SX1 699 kr


Anbefalte innlegg

Jeg foretok et sjedelt impulskjøp i dag. La merke til at Sapceworld solgte SX1 for 1 kr med privat + og 699 med djuice magnum, så jeg slo til :) Har nå både Sense, Netcom og Telenor...(Sense er ikke i bruk, og betaler kun 99 kr/mnd som nedbetaling på SE K500i)

 

Jeg har ikke hatt symbian siden 7650 kom, så det blir nok litt uvant. Noen som har noen tips til nyttige programmer? Eller en internettside der man laster ned programmer til symbian?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpt meg SX1 jeg å. Kjøpte den på Siba til 1,- med Tele2 mobil pluss (119,- i mnd) Er så langt meget fornøyd med telefonen. Kommer sikkert til å bli enda mer fornøyd når jeg kjøper til 1GB MMC, men desverre så kommer det ikke inn på Datakjeden før 1. februar, kjipt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er en veldig god telefon.. Jeg betalte 790 for min på sioba med netcom youngtalk..

 

En ting jeg bare vil si da: Siden designet på den egentlig er ganske ekslusivt, altså at overflaten er ganske så glatt og fin.

IKKE dytt den ned i en lomme sammen med et busskort, nøkler, ipod osv... Det skal ikke mye til for å lage riper.

 

hadde hastverk idag og måtte løpe etter bussen. På denne tiden sndte det med at halve skjermen min ble oppripet av busskortet (som ligger i plastlomme :S)..

 

Men bortsett fra dette lille uhellet, så er det en knalltelefon.. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet ut p800 med denne. Fantastisk telefon.

 

smartmovie, agile messenger, wireless irc er veldig gode programmer ejg virkelig anbefaler deg og legge inn i den, og minnekort er ikke å forakte. er kanskje litt lite internminne...

Lenke til kommentar

Så langt veldig fornøyd, men noe uvant med tastene. Jeg fant ut at T9 var vanskelig å bruke så nå bruker jeg "gamlemetoden" og det fungerer bra.

 

På toppen av det hele var telefonen uten operatørlås, noe som passer utmerket for meg :)

 

EDIT:

Kanskje ikke så rart det var vanskelig å skrive med ordbok når den var innstilt på engelsk! :blush: Nå går skrivingen mye raskere.

 

 

Noen som har SX1 som vet hvordan jeg får tilbake det originale skjermbildet?

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
ATi-Radeon: Kan du spille de av i "Lydopptaker" (eller hva det nå heter på norsk)?

fixa det:P men veit du om et sted med gratis symbian progz og ringetoner? =)

Denne siden har ekstremt mange lenker til masse forskjellig stuff (meste av det (hvis ikke alt) er lovlig). Siemens Communications sin side har også mange freeware applikasjoner!

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...