Gå til innhold

*slettet*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør definitivt gå for et PCIe-oppsett. Når det gjelder ram så skal visst OCZ være hakket vassere, men du vil uansett ikke merke forskjell før du begynner med overklokking.

Dersom du hovedsaklig skal spille anbefaler jeg også et noe kraftigere skjermkort, 6800GT PCIe eller x800xt PCIe er gode alternativer her.

Lenke til kommentar
Du bør definitivt gå for et PCIe-oppsett. Når det gjelder ram så skal visst OCZ være hakket vassere, men du vil uansett ikke merke forskjell før du begynner med overklokking.

Dersom du hovedsaklig skal spille anbefaler jeg også et noe kraftigere skjermkort, 6800GT PCIe eller x800xt PCIe er gode alternativer her.

Hva mener du med at OCZ er hakket vassere? er det negativt eller positivt?

Jeg holder meg til Shappire Radeon kort...

Lenke til kommentar
Du bør definitivt gå for et PCIe-oppsett. Når det gjelder ram så skal visst OCZ være hakket vassere, men du vil uansett ikke merke forskjell før du begynner med overklokking.

Dersom du hovedsaklig skal spille anbefaler jeg også et noe kraftigere skjermkort, 6800GT PCIe eller x800xt PCIe er gode alternativer her.

Hva mener du med at OCZ er hakket vassere? er det negativt eller positivt?

Jeg holder meg til Shappire Radeon kort...

Det er positivt ja!

Hvorfor vil du absolutt holde deg til Ati da? Dersom du skal spille og ikke oppgradere i nærmeste framtid bør du gå for et litt kraftigere skjermkort. Snart kommer Radeon x850-kortene, og disse har meget god ytelse vs pris.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Snart kommer x850? De har kommet de :cool:

Jeg har ikke klart å finne et tilgjengelig x850-kort per dags dato. Kan du kanskje fortelle meg hvor disse er kommet på lager?

Tok meg den friheten å vise til et par x850 kort som er på lager: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25414 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25413

Edit: Skyt meg viss jeg tar feil men skulle ikke pcen kjøpes før i februar? Da burde vel x850 kortene iallefall være på lager om ikke de er utsolgt :p

Endret av CDG
Lenke til kommentar

er en god del kort som "ikk har kommet" hvis vi skulle følge lager statusen, men du har jo et poeng. utfra trådstarters vag av kort og hans ønske om å holde seg til shapphire så tror jeg et x700xt eventuelt det x800pro kortet som han selv har valgt (med mulighet for softmodding til xt pe) holder lenge.

 

ellers et bra oppsett uansett hvilken grensesnitt du går for (pci-e/agp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...