Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom ufattelig treg......


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp skiftet fra NGT til bluecom og må si at linjen til Bluecom virker utrolig mye dårligere. JEg hadde NGT i 3 år å ha knappt merket at ting har vært nede eller at noen sider ikke kan nås. Med Bluecom har jeg idag nesten ikke klart å komme inn på noen nettsider (i norge) jeg kommer ikke inn på www.startsiden.no, www.vg.no, www.dagbladet.no etc.... De gangene jeg kommer inn går alt i sirup og jeg må kansje reloade flere ganger. Jeg har prøvt å pinge f.eks VG og da ligger jeg på ca. 30ms.

Er det andre som har tilsvarende problem? jeg sitter selv på en 2,2Mbit linje som er satt opp med trådløs. Jeg har resatt både adsl modem og trådløs router uten at dette forbedret noe (signal styrke er meget bra).

 

Idag har feilen vært meget tydelig, men også siden jeg fikk ADSL fra Bluecom har nettet vært til tider utrolig tregt. mange sider har tatt uvanlig lang tid og loade.

 

-Nopoint-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag har feilen vært meget tydelig, men også siden jeg fikk ADSL fra Bluecom har nettet vært til tider utrolig tregt. mange sider har tatt uvanlig lang tid og loade.

 

-Nopoint-

Da regner jeg med at du har ringt support og feilmeldt linjen?

Hvis du pinger, får du pakketap?

Hva slags modem har du? Billion?

Lenke til kommentar

Har samme linje som deg og tok en test på dinside surfometer og fikk på nedlasting 2156 kbit/s og opplasting 433 kbit/s...Har hatt Bluecom siden 27/12-04 og har ikke hatt noe problemer med hastigeheten min...Jeg ville ringt support hvis du ikke har gjort det og forklart problemet dit ...

Var kanskje ikke svar på spørsmålet dit da... :blush:

 

Jeg pinget vg.no og jeg ligger på 13 ms...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...