Siraricus Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Tror ikke det finnes en sånn en tråd her omkring, hvis det finnes, bare lukk Som tittelen sier, hvilket lag kommer du til å like mest og velge flest ganger? USA Midtøsten Kina Bryr meg ikke! (Ser ikke ut som om vi har en poll ) Personlig så tror jeg at Kina kommer til å rule, sjekk den kule soldaten
Snorre Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg kommer til å velge laget med de kuleste helikopterene
MemorY Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kommer til å spille på USA mest har jeg en følse av. Liker dem på DC og andre spill man kan være dem. Men jeg kommer også til å prøve ut de andre og.. EDIT: Leif.. Endret 3. januar 2005 av rkg1000
Snorre Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nå skal det i at den kinesiske soldaten der så nokså rå ut Edit, synes vi skulle hatt en poll på dette, kan ikke noen ta å lage en? Endret 3. januar 2005 av Orresnei
Siraricus Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Edit, synes vi skulle hatt en poll på dette, kan ikke noen ta å lage en? Jeg kunne ikke finne en poll option, ganske ny til forumet ja Muligens en moderator kunne inkludere en?
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Tror kanskje det er en idé at spillet kommer ut og folk får prøvd ut de forskjellige lagene først. Man er ganske fjomp hvis man spiller på det laget som har tøffest skins på modellene.
Elendil Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Edit, synes vi skulle hatt en poll på dette, kan ikke noen ta å lage en? Jeg kunne ikke finne en poll option, ganske ny til forumet ja Muligens en moderator kunne inkludere en? Det er moderatorer som lager poll. Trur det var slik?
Siraricus Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) Man er ganske fjomp hvis man spiller på det laget som har tøffest skins på modellene. Fjomp? Jeg tror faktisk en stor prosent del av gamere velger lag som ser kule ut, det er ikke alltid folk velger lag som har best våpen. Så tror ikke de folkene trengs å kalles for fjomper om de velger lag etter utsende og 'kulhet' . Og når det kommer til balanse mellom de forskjellige lagene, må vi nok vente til spillet er kommet ut ja. Er ikke russland inkludert i spillet? Men russiske våpen er selvsagt inkludert Endret 3. januar 2005 av Siraricus
Croyfer Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Enig med moderator her - hvorfor skal man gi seg pokker i hvordan skin man har på soldaten sin? Man kan jo ikke se det selv engang. Jeg tror heller at hvis det blir noe "skin-valg" på meg, så vil jeg velge det laget som f.eks har best kamuflasje på hvert enkalt map f.eks. Uansett vil jeg spille på det laget jeg blir satt til ved første spawn - det er ikke bra teamplay å hoppe over til sitt favorittlag bare fordi man ønsker det - ujevne lag blir aldri bra uansett. Anyway er det jo ingen av oss som vet noe om spillgleden man vil få med de forskjellige nasjonene, så denne tråden er mer som en gjette-tråd enn som en tråd hvor folk sier sin mening.
Dandar Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Kommer til å spille på det laget jeg kommer på når jeg joiner en server.
Lucas Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 gidder ikke lamejoine over som enkelte bare fordi du liker tingene eller utseende, BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress
Siraricus Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress La oss håpe at det ikke blir altfor stabilisert da og virke historisk urealistisk som i BF1942 Hvis det blir det, så er det jo alltid greit med fine mods.
Allviteren Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Tenker meg at jeg kommer til å spille mest med usa
vorbis Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Tror jeg skal spille Kina hvis sjansen byr deg, er litt spent på hvordan våpen de har. Usa har vi sett før, og vi har sett Midt-Østfolkene også. De eneste jeg ikke har sett, er vel Kina, derfor velger dem.
Der Kommissar Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Tror jeg skal spille Kina hvis sjansen byr deg, er litt spent på hvordan våpen de har.Usa har vi sett før, og vi har sett Midt-Østfolkene også. De eneste jeg ikke har sett, er vel Kina, derfor velger dem. ja, derfor velger jeg også mest trolig Kina, + at det er deilig å se på noe annet en ørkencammo hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå