Gå til innhold

BF2;Hvilket lag kommer du til å spille mest/velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det finnes en sånn en tråd her omkring, hvis det finnes, bare lukk :)

Som tittelen sier, hvilket lag kommer du til å like mest og velge flest ganger?

USA

Midtøsten

Kina

Bryr meg ikke!

(Ser ikke ut som om vi har en poll :p)

Personlig så tror jeg at Kina kommer til å rule, sjekk den kule soldaten :D

bf2122004.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer til å spille på USA mest har jeg en følse av. Liker dem på DC og andre spill man kan være dem. Men jeg kommer også til å prøve ut de andre og..

EDIT: Leif..

Endret av rkg1000
Skrevet (endret)

Nå skal det i at den kinesiske soldaten der så nokså rå ut :cool:

Edit, synes vi skulle hatt en poll på dette, kan ikke noen ta å lage en?

Endret av Orresnei
Skrevet

Jeg kunne ikke finne en poll option, ganske ny til forumet ja :blush:

Muligens en moderator kunne inkludere en?

Skrevet

Jeg kunne ikke finne en poll option, ganske ny til forumet ja :blush:

Muligens en moderator kunne inkludere en?

Det er moderatorer som lager poll. Trur det var slik? :hmm:

Skrevet (endret)
Man er ganske fjomp hvis man spiller på det laget som har tøffest skins på modellene.

Fjomp? Jeg tror faktisk en stor prosent del av gamere velger lag som ser kule ut, det er ikke alltid folk velger lag som har best våpen. Så tror ikke de folkene trengs å kalles for fjomper om de velger lag etter utsende og 'kulhet' :). Og når det kommer til balanse mellom de forskjellige lagene, må vi nok vente til spillet er kommet ut ja.

Er ikke russland inkludert i spillet? :hmm:

:no:

Men russiske våpen er selvsagt inkludert :)

Endret av Siraricus
Skrevet

Enig med moderator her - hvorfor skal man gi seg pokker i hvordan skin man har på soldaten sin? Man kan jo ikke se det selv engang.

Jeg tror heller at hvis det blir noe "skin-valg" på meg, så vil jeg velge det laget som f.eks har best kamuflasje på hvert enkalt map f.eks.

Uansett vil jeg spille på det laget jeg blir satt til ved første spawn - det er ikke bra teamplay å hoppe over til sitt favorittlag bare fordi man ønsker det - ujevne lag blir aldri bra uansett.

Anyway er det jo ingen av oss som vet noe om spillgleden man vil få med de forskjellige nasjonene, så denne tråden er mer som en gjette-tråd enn som en tråd hvor folk sier sin mening.

Skrevet

gidder ikke lamejoine over som enkelte bare fordi du liker tingene eller utseende, BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress :)

Skrevet
BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress :)

La oss håpe at det ikke blir altfor stabilisert da og virke historisk urealistisk som i BF1942 :)

Hvis det blir det, så er det jo alltid greit med fine mods.

Skrevet

Tror jeg skal spille Kina hvis sjansen byr deg, er litt spent på hvordan våpen de har.

Usa har vi sett før, og vi har sett Midt-Østfolkene også. De eneste jeg ikke har sett, er vel Kina, derfor velger dem. :yes:

Skrevet
Tror jeg skal spille Kina hvis sjansen byr deg, er litt spent på hvordan våpen de har.

Usa har vi sett før, og vi har sett Midt-Østfolkene også. De eneste jeg ikke har sett, er vel Kina, derfor velger dem. :yes:

ja, derfor velger jeg også mest trolig Kina, + at det er deilig å se på noe annet en ørkencammo hele tiden :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...