Gå til innhold

Nok et rates spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde alt på default før jeg bytta til 101 101 25000 da gikk det greit men jeg tenkte at jeg kanskje kunne få bedre ping så da bytta jeg.

Når jeg bytter til default nå blir det værre en værst...

Bør jeg kanskje prøve å reinnstalere CS:S?

hos meg kjører ikke css brukbart før jeg senker cmdrate og updaterate til 50-60 mens rate ligger i underkant av 20000, har 2048/256-linje fra telenor (effektivt 1920/192)

Lenke til kommentar

Kjører 25000 101 101 på min 1,3 MB linje, og det funker helt fett.

 

Men hva med den parameteren som heter rate? Hva gjør den? Står uten verdi default. Spurte på en server engang, og en mente at den burde stå til 2500.

 

Kanskje noen CS genier her kan gi noe bedre svar?

 

 

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

jeg er med i et trådløst nettverk, egentlig er det god surfehastighet på ca 1200 kbit/s. men når jeg skal spille online da er pingen høyt tilværs (150-600), selv med en god hastighet. Forslag til comandoer? har prøvd de som er foreslått så langt.

Endret av Thomaszz
Lenke til kommentar

Rate: 25000

cl_cmdrate: 101

cl_updaterate: 101

 

Hvis du ikke får loss med disse settingene så spill med det. Fleste ADSL linjer greier å spille med dette lett til og med Kabel.

 

Å spille med mindre så blir mindre ting registrert på servern ergo du vil bomme en god del mer.

 

cmdrate og updaterate skal være identisk for de som lurer på det. cmdrate er hvor mye du tar imot og updaterate er hvor mye du sender ut igjen. Er den ujevn så får du ett fucked opp gameplay skal jeg love deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...