Navaho-Joe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Fikk opp beskjeden "invalid block address" da jeg skulle brenne min første cd plate med den nye nec brenneren Noen som vet hva det betyr?
Cy_19 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Med hvilket brennerprogram? Nero eller Easy Cd Creator? Google har en masse om problemet.
OC-Freak Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har du siste nero versjon? 6.6.0.3? Hvilke plater bruker du?
pus736 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Dine ASPI drivere kan være "ødelagte", Sjekk at de er er i orden.
Navaho-Joe Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 hvordan sjekker jeg det? bruker sorte samsung 48x. Brukt de masse før på gamle pcen...
pus736 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hvilken brenner? firmware oppdatert? "More than one installed burnersoftwares may cause problems (**some softwares replace ASPI driver by their own! ) so install only one, especially actual trial release of NERO [ http://www.nero.com ] and check burn project again. **If needed, install actual ASPI Driver (contact manufacturer of your burnersoftware e.g. www.nero.com )"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå