e321 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Call of duty United offensive OK, nå trenger jeg krise hjelp her Har kommet til ett hus som jeg skal forsvare. Plutselig velter det inn med tyskerer og greier og vi skyter... Så er det en som sier, "Tank comming up from the north". Hvis jeg ser på "mission objectives" så skal jeg ødelegge den tanks'n. Men hvordan?!? Hvor er det panzerfaust raketter eller hva jeg nå skal bruke? (husker ikke hva oppdraget heter, men det er 3/4/5 oppdrag i United offensive..) Endret 2. januar 2005 av e321
Thor_F Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Et hektisk oppdrag, det der. Ta en tur utpå trappa, der ligger det panzerfausts og slenger. Stikk ned dit igjen og hent mer ammo når du går tom. For det vil skje. Lykke til!
Whalecore Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Huff.. stresse oppdrag Tror det skal ligge panzerfaust med ammo ute på verandaen. GL
abcosv Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er et annet deloppdrag i samme området der jeg sliter litt med å finne panzerfausts jeg også.. Skal ta en "crossroads" først. Etter det, kommer det en kolonne inn den ene veien, selvfølgelig med en tank på slep, den må jeg selvfølgelig ødelegge. Men hvor er PF-en der? Jeg klarte det på det nest-letteste, da stakk jeg tilbake til krysset, inn i diverse bunkere og over alt for å lete etter PF, og da klarte en av lagkameratene å ta den tanken av en eller annen merkelig grunn. Prøver å spille igjennom på det vanskligste nå, har ikke hatt samme flaksen ennå.
Q&A Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Det huset der var litt jævlig. Bare pass på at du hele tiden har nok av panzerschrecks, og at du også klarer å holde tyskerne unna. Lurt å skyte på siden av tanksen hvis du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå