Gå til innhold

OK å date "Halvsøstera" si?


V36a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke bryr deg om konsekvensene, så sier jeg bare GO FOR IT! :thumbup:

Du har kanskje rett.. Vanskelig å bestemme seg på akkurat dette. Mn problemet er at jeg er sjenert, og tror hun er det også. Så jeg må ha nr hennes for å sende mld og gå derfra... Blir problem å skaffe nr.. Mn d må vel gå bra.

Lenke til kommentar
Husk, det finnes mange andre fine jenter her i verden. Ingen vits å lage seg unødvendig bry. :)

 

En ting til: Bryr hun seg om at foreldra deres dater?

Har liksom ikke pratet så veldig mye med henne bortsett fra på nyttårsaften, og da var det bare løst og fast. Men vet ikke.. Vanskelig å si, men hun har sett mye på meg og smilt osv, så det kan ikke være så tabu.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke bryr deg om konsekvensene, så sier jeg bare GO FOR IT!  :thumbup:

Du har kanskje rett.. Vanskelig å bestemme seg på akkurat dette. Mn problemet er at jeg er sjenert, og tror hun er det også. Så jeg må ha nr hennes for å sende mld og gå derfra... Blir problem å skaffe nr.. Mn d må vel gå bra.

De fleste har nummeret sitt registrert i internetts telefonkataloger. Går ut ifra at du kan både fornavn og etternavn.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke bryr deg om konsekvensene, så sier jeg bare GO FOR IT!  :thumbup:

Du har kanskje rett.. Vanskelig å bestemme seg på akkurat dette. Mn problemet er at jeg er sjenert, og tror hun er det også. Så jeg må ha nr hennes for å sende mld og gå derfra... Blir problem å skaffe nr.. Mn d må vel gå bra.

De fleste har nummeret sitt registrert i internetts telefonkataloger. Går ut ifra at du kan både fornavn og etternavn.

Dessverre, har ikke etternavn. Har funnet ut at hun ikke har samme etternavn som faren... Har prøvd det ut. ;) Nei, dette ble for dumt folkens. Jeg kaster bort deres dyrebare tid. Må uansett krasje nå. Må opp i rett tid. Ønsk en pervers gris lykke til da :whistle:

Endret av V36a
Lenke til kommentar

Er enig med de fleste her: Go for it!

 

Forresten første gang eg traff min ene kusine ble eg stup forelsket i henne men eg viste ikke at hun var kusinen min men etter at eg ble fortalt at hun var kusinen min flørtet eg forsatt heftig med henne til fornuften tok meg.

 

Stesøstre er jo nothing wrong with. ;)

Lenke til kommentar
Stesøstre er jo nothing wrong with. ;)

Ser heller ikke noe galt i å date stesøsteren sin. Ville bare sittet og tenkt over hvilke konsekvenser det kan ha. Når du har gjort det, og du fortsatt syntes det føles rett å date henne, så syntes jeg at du skal gjøre det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...