Gå til innhold

hva er grunnen til at dere har stæsja tower?


Anbefalte innlegg

jeg har sittet her å sett på noen bilder av kabinettene til noen av dere på forumet og jeg må si jeg er litt imponert og hvor mye penger folk gidder å legge i å kjøpe neon lys, lys rør og tower med plexi glass. jeg skjønner egentlig ikke hva dere skal med det. sitter dere virkelig mere under bordet å ser inni maskina enn dere ser inni skjermen?

 

selv har jeg da et Noise Control kabinett med en skyvedør på. dette kabinettet synes jeg er fint og passer meg ypperlig.

 

eneste gangen det kunne vært litt tøft med modda kabinett er på et mørk rom om natta. da er det fint med alle lysene.

 

men egentlig så blir man jo bare distrahert av alle lysene i pc`en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enige der. eneste mitt kabinett er dyrt pga det er Lian Li (pc75b). Men kommer ikke til og lage noe "juletre" inni der . Eneste jeg har er UV (blackligth) som gir en perfekt rolige fin belysning som man kan se på uten og måtte slå av pga. lys i øyene.men men.. smak og behag er vel det meste som teller.

Endret av Erik_s
Lenke til kommentar

Har nå et svart Chieftec Dragon Bigtower, og skal ikke gjør noe som å skjære hull i side døra o.l dette er du lei om en måned uansett!! (Har erfart det)

Kanskje jeg støydemper det eller noe, men jeg kommer ikke til å bruke dremel eller stikksag til noe som helst. Jeg liker det best stilrent, men smaken er som baken, den er delt!! ;)

 

Tar forbehold om skrivefeil siden jeg er litt trett, det var jo nyttårsaften igår!!

 

Edit: Skrivefeil...

Endret av tori13
Lenke til kommentar
Jo vis du kjøper bare det dyreste og dårligeste, jeg vet om en som har brukt 1500 på et q-tec kabinett!!! :thumbdown: M-Y-E på et slikt kabinett!!

 

Edit: Skrivefeil

ååh fy :no: jeg moddet et q-tec en gang :p bare på gøy. brukte ikke annet en "reste" deler fra andre gamle ting, ble ikke noe bedre :p

Lenke til kommentar

det er rett og slett dumt gjort :!:

jeg skjønner ikke engang hvordan han har klart å få modde stash til så mye penger.

hehe..det er egentlig ganske lett, bare til og kjøpe 6-8stk blå kald hode lys 4 meteor lights, 4 delta vifter, 4 plexi glass, 2 viftestyringer, you name it :innocent:

skal ikke så mye til før prisen blir noen lapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...