Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rare folk som synes det er kongefett å ha 3 kpd på public, og poste skjermskudd av det i en tråd som omhandler noe helt annet.

Få se en hel demo av deg public, da.

Skal se om jeg (eller mer korrekt; aimboten min) kan eie deg på taktikken og aimen din.

Seriøst? Taktikk? Public?

Btw, public-score er som oftest synonymt med feighet (les: camping, saving osv).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rare folk som synes det er kongefett å ha 3 kpd på public, og poste skjermskudd av det i en tråd som omhandler noe helt annet.

Hva er minimumgrense gjennomsnittlig for bra statistikk? 10kpd? 50-5 f.eks, det er jo fin statistikk public.

Tja, siden jeg ikke er ute etter å lære, så er pcw/cw-demoer litt for kjedelige. Public-demoer er morsomme, synes jeg. Men du har et poeng, men samme f***.

Btw, public-score er som oftest synonymt med feighet (les: camping, saving osv).

Oftest? Tja, er mange som driter i camping og slikt. Blant annet jeg, driter langt i statistikken, selv om jeg føler meg "stor" når jeg har god statistikk public.

Skrevet (endret)

Hva er minimumgrense gjennomsnittlig for bra statistikk? 10kpd? 50-5 f.eks, det er jo fin statistikk public.

Tja, siden jeg ikke er ute etter å lære, så er pcw/cw-demoer litt for kjedelige. Public-demoer er morsomme, synes jeg. Men du har et poeng, men samme f***.

Oftest? Tja, er mange som driter i camping og slikt. Blant annet jeg, driter langt i statistikken, selv om jeg føler meg "stor" når jeg har god statistikk public.

Enig. Jeg synes dette parallellt med en cs-filmklipp og score tråd burde bli en aldri så liten SO3 CS style.

Btw, STORM AND DIE!

Hell, første demoen ble på 38 mb :S Men 1337 som jeg er klarte jeg å komprimere den ned til 6 mb :p<<Første demo ikveld>>

Endret av ericthelord
Skrevet

hehe, det er ikke så mye å se på. Men om du absolutt vil kjede deg så legger du den i cstrike folderen. (X:\Programfiler\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike)

ÅPner cs og skriver viewdemo demo548 eller playdemo demo548 i console.

Skrevet
hehe, det er ikke så mye å se på.

Nei, faktisk ikke. ;)

Var digg før, men, men ...

Tror fy_iceworld er tingen å se på for meg. :)

Skrevet

Hva med at du slenger opp en demo da? Jeg kan godt spille iceworld men det er da ikke morsomt å se på en demo fra det mappet?

Iallefall ikke om du er ute etter taktikk :p

Skrevet
hehe, det er ikke så mye å se på. Men om du absolutt vil kjede deg så legger du den i cstrike folderen. (X:\Programfiler\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike)

ÅPner cs og skriver viewdemo demo548 eller playdemo demo548 i console.

takker :yes:

hvordan lager man "demoer" slikt?

Skrevet
Hva med at du slenger opp en demo da? Jeg kan godt spille iceworld men det er da ikke morsomt å se på en demo fra det mappet?

Iallefall ikke om du er ute etter taktikk :p

JEG??? Jeg mener; jeg? Nei, hvorfor skulle jeg det? :blush:

Nei, CS-demoer er alt for kjedelig nå.

Eneste jeg ikke går lei av i CS, er å spille, men tar meg noen ukers pause av og til, da.

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Det står frag, og det der er ikke et frag.

Skrevet
Dette her har jeg aldri sett før:

Jeg har heller aldri sett en person som lurer på om 80 er høy ping :hmm:

Var nok ikke det han mente å si. Mente vel heller å si "JEG ER 5 ÅR KAN IKKE STAVE FOR SKITT"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...