danilovic Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Rare folk som synes det er kongefett å ha 3 kpd på public, og poste skjermskudd av det i en tråd som omhandler noe helt annet. Få se en hel demo av deg public, da. Skal se om jeg (eller mer korrekt; aimboten min) kan eie deg på taktikken og aimen din. Seriøst? Taktikk? Public? Btw, public-score er som oftest synonymt med feighet (les: camping, saving osv).
DevN Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Rare folk som synes det er kongefett å ha 3 kpd på public, og poste skjermskudd av det i en tråd som omhandler noe helt annet. Hva er minimumgrense gjennomsnittlig for bra statistikk? 10kpd? 50-5 f.eks, det er jo fin statistikk public. Seriøst? Taktikk? Public? Tja, siden jeg ikke er ute etter å lære, så er pcw/cw-demoer litt for kjedelige. Public-demoer er morsomme, synes jeg. Men du har et poeng, men samme f***. Btw, public-score er som oftest synonymt med feighet (les: camping, saving osv). Oftest? Tja, er mange som driter i camping og slikt. Blant annet jeg, driter langt i statistikken, selv om jeg føler meg "stor" når jeg har god statistikk public.
A.J Green Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Rare folk som synes det er kongefett å ha 3 kpd på public, og poste skjermskudd av det i en tråd som omhandler noe helt annet. Hva er minimumgrense gjennomsnittlig for bra statistikk? 10kpd? 50-5 f.eks, det er jo fin statistikk public. Seriøst? Taktikk? Public? Tja, siden jeg ikke er ute etter å lære, så er pcw/cw-demoer litt for kjedelige. Public-demoer er morsomme, synes jeg. Men du har et poeng, men samme f***. Btw, public-score er som oftest synonymt med feighet (les: camping, saving osv). Oftest? Tja, er mange som driter i camping og slikt. Blant annet jeg, driter langt i statistikken, selv om jeg føler meg "stor" når jeg har god statistikk public. Enig. Jeg synes dette parallellt med en cs-filmklipp og score tråd burde bli en aldri så liten SO3 CS style. Btw, STORM AND DIE! Hell, første demoen ble på 38 mb :S Men 1337 som jeg er klarte jeg å komprimere den ned til 6 mb <<Første demo ikveld>> Endret 5. mars 2005 av ericthelord
Glipp Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Bla bla bla bla hvor installerer jeg den? å hvordan starter jeg den?
A.J Green Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hehe, det er ikke så mye å se på. Men om du absolutt vil kjede deg så legger du den i cstrike folderen. (X:\Programfiler\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike) ÅPner cs og skriver viewdemo demo548 eller playdemo demo548 i console.
DevN Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hehe, det er ikke så mye å se på. Nei, faktisk ikke. Var digg før, men, men ... Tror fy_iceworld er tingen å se på for meg.
A.J Green Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hva med at du slenger opp en demo da? Jeg kan godt spille iceworld men det er da ikke morsomt å se på en demo fra det mappet? Iallefall ikke om du er ute etter taktikk
Glipp Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hehe, det er ikke så mye å se på. Men om du absolutt vil kjede deg så legger du den i cstrike folderen. (X:\Programfiler\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike) ÅPner cs og skriver viewdemo demo548 eller playdemo demo548 i console. takker hvordan lager man "demoer" slikt?
DevN Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hva med at du slenger opp en demo da? Jeg kan godt spille iceworld men det er da ikke morsomt å se på en demo fra det mappet? Iallefall ikke om du er ute etter taktikk JEG??? Jeg mener; jeg? Nei, hvorfor skulle jeg det? Nei, CS-demoer er alt for kjedelig nå. Eneste jeg ikke går lei av i CS, er å spille, men tar meg noen ukers pause av og til, da.
A.J Green Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hadde en dobbel kniving på dd2 nå. Det kan se ut som de var tatt i spawn men de stod begge å reloadet i hjørnet der jeg står. Jeg døde 2 sekunder etterpå
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det står frag, og det der er ikke et frag.
Newt32 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det står frag, og det der er ikke et frag. Bilde av når jeg tok mange frags
munky Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Dette her har jeg aldri sett før: Jeg har heller aldri sett en person som lurer på om 80 er høy ping
BolleKalle Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Dette her har jeg aldri sett før: Jeg har heller aldri sett en person som lurer på om 80 er høy ping Var nok ikke det han mente å si. Mente vel heller å si "JEG ER 5 ÅR KAN IKKE STAVE FOR SKITT"
Torjus Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kuleste ikke beste fragget idag: http://home.no.net/fuzzy2/asd.wmv
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hadde en dobbel kniving på dd2 nå. Det kan se ut som de var tatt i spawn men de stod begge å reloadet i hjørnet der jeg står. Jeg døde 2 sekunder etterpå var jo nice det der da
Anbefalte innlegg