Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den var nice den. Likte colt oneshoten :D Minte meg om min med ak på train. Gode tider det der :love:

hehe...ja, jeg vet... Måtte stoppe opp i to sekunder på slutten der, var ikke helt klar over det :p

...men tider var det, kommer av og til enda da, heldigvis ;)

Skrevet (endret)

Dette er kanskje ikke en av de kuleste, men iallefall en av de gangene jeg var mest nervøs da m4a1 gikk tom for kuler.

edit: ble litt skuffet over at det ikke ble et jævla hs, men men.

post-176-1108673290_thumb.jpg

Endret av thorso
Skrevet
Dette er kanskje ikke en av de kuleste, men iallefall en av de gangene jeg var mest nervøs da m4a1 gikk tom for kuler.

hs er ikke alt, bare dem dør! ;)

Skrevet

hs er ikke alt, bare dem dør! ;)

Så sant så sant, men hadde vart ekstra stas om det hadde vært hs, eller hva?

Skrevet

Jeg og noen m8s faka ( :blush: ) frags (til en køddefilm, ja) på de_inferno der ct står bak hjørnet der terror kommer opp trappen inni huset, og tok 3 stk... vel, 1/2 år etter klarte jeg et slikt frag på "real" public - bare at det var 4 stk og jeg hadde mp5. Det som var synd var at den 5. duden drepte meg, og jeg recca ikke.

Sånn: du venter bak hjørnet (til venstre for terror) og håper på at de bare løper forbi (mot høyre). Det gjorde jeg, og talte 3 stk før jeg begynte å skyte, og så tok jeg den tredje som akkurat runda hjørnet nede i trappen. Så måtte jeg reloade og resten sier seg selv.

Skrevet
Synes ikke skvatt var så veldig morsom. Du skjøt jo bare på han...

Neivel...

Du pleier kanskje å virre siktet rundt i all verdens retninger før du skyter, samt gulle hs gjennom en dør? Men for all del.

Skrevet
Jeg og noen m8s faka ( :blush: ) frags (til en køddefilm, ja) på de_inferno der ct står bak hjørnet der terror kommer opp trappen inni huset, og tok 3 stk... vel, 1/2 år etter klarte jeg et slikt frag på "real" public - bare at det var 4 stk og jeg hadde mp5. Det som var synd var at den 5. duden drepte meg, og jeg recca ikke.

Sånn: du venter bak hjørnet (til venstre for terror) og håper på at de bare løper forbi (mot høyre). Det gjorde jeg, og talte 3 stk før jeg begynte å skyte, og så tok jeg den tredje som akkurat runda hjørnet nede i trappen. Så måtte jeg reloade og resten sier seg selv.

å herre... :mad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...