B4stian Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Sånn da er tråden rapportert, håper moderatorene fjerner all offtopic herfra! Hold dere til temaet, kun post bilde eller film av fragsene deres!!!
Black Star Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel.
Potetfar Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Tok en runde med Scout, uten scope. Ble en fin her! Gidder ikke komprimere noe mer, den tar ikke så mye plass likevel. www.home.no/tfts/profrag2.rar
Ram's Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Den beste statsen jeg noen gang har hatt ever. Endret 8. februar 2005 av ramma_2pac
Black Star Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel. VIKTIG. ALLE MÅ LESE DETTE Unnskyld, men kan dere ikke lese? Det jeg har quotet over her skrev jeg for litt siden, men allikevel må jeg nå slette en haug med off-topic innlegg hver gang jeg er inne i tråden. Advarsler VIL deles ut for off-topic innlegg som ikke inneholder et kult frag bilde.
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg får vel bidra. Var ikke så veldig bra men akkurat da jeg spilte følte jeg at det var litt morsomt. Liker egentlig ikke famas men idag traff den bra hehei.avi
B4stian Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Den beste statsen jeg noen gang har hatt ever. Har du en link til siden? -- Ganske grei stats da...
Ram's Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Den beste statsen jeg noen gang har hatt ever. Har du en link til siden? -- Ganske grei stats da... Hvorfor ikke bare trykke på det jeg skrev? Det skal være en link.----
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Den beste statsen jeg noen gang har hatt ever. Har du en link til siden? -- Ganske grei stats da... Hvorfor ikke bare trykke på det jeg skrev? Det skal være en link.---- Ops... Mente adressen til serveren...
Luchy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Au? De pistolene suge joooo! nei. de er så utrolig bra... ¨
Ram's Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Link LOL! Kjedet meg litegrann, så tenkte jeg, jeg skulle ha litt training Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta Endret 16. februar 2005 av ramma_2pac
Ksungam Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Link LOL! Kjedet meg litegrann, så tenkte jeg, jeg skulle ha litt training Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta afk kills
mutamata Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Link LOL! Kjedet meg litegrann, så tenkte jeg, jeg skulle ha litt training Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta ser ut som en .dem fil orker du ikke å gjøre den om a?
m-momr Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 CS kan ikke spilles med mer enn 800x600. Da blir alt på tryne. Dette er egentlig kun en vanesak, på den gamle pc'en min spilte jeg med 800*600 siden den rett og slett ikke klarte høyere... Men etter at jeg kjøpte min nye bare startet jeg å bruke 1024*768 siden jeg syns dette så penere ut, og etterhvert har jeg bare vendt meg helt til dette! ja, kun en vane sak, jeg spiller med 1280*960 og det går helt fint det
cheeplix Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 ja, kun en vane sak, jeg spiller med 1280*960 og det går helt fint det Forstår du hva Afseth skriver? Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel. ___________________________________________________ skvatt.avi Jeg skvatt noe sinnsykt, ble distrahert av noe annet. Det første skuddet gikk langt unna, men skudd nr 2 traff hs gjennom døra. Var ganske morsomt når det skjedde.
Ram's Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Link LOL! Kjedet meg litegrann, så tenkte jeg, jeg skulle ha litt training Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta afk kills Det er en grunn til at jeg skrev "training" daaah ja, kun en vane sak, jeg spiller med 1280*960 og det går helt fint det Forstår du hva Afseth skriver? Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel. ___________________________________________________ skvatt.avi Jeg skvatt noe sinnsykt, ble distrahert av noe annet. Det første skuddet gikk langt unna, men skudd nr 2 traff hs gjennom døra. Var ganske morsomt når det skjedde. HahahaHa, så tøft.
Jooakim Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Den beste statsen jeg noen gang har hatt ever. Hmm over 600 kills på 8 runder?
Anbefalte innlegg