Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn da er tråden rapportert, håper moderatorene fjerner all offtopic herfra! Hold dere til temaet, kun post bilde eller film av fragsene deres!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel.

Skrevet
Orker ikke å slette alle off-topic innlegg. Vil bare si at om det kommer flere off-topic innlegg nå, vil de innleggene fjernes OG advarsel deles ut. Regn dette som siste advarsel.

VIKTIG. ALLE MÅ LESE DETTE

Unnskyld, men kan dere ikke lese? Det jeg har quotet over her skrev jeg for litt siden, men allikevel må jeg nå slette en haug med off-topic innlegg hver gang jeg er inne i tråden. Advarsler VIL deles ut for off-topic innlegg som ikke inneholder et kult frag bilde.

Skrevet (endret)

Link LOL! :lol:

Kjedet meg litegrann, så tenkte jeg, jeg skulle ha litt training :D

Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta :lol::love::love:

Endret av ramma_2pac
Skrevet

Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta :lol::love::love:

ser ut som en .dem fil

orker du ikke å gjøre den om a?

Skrevet
CS kan ikke spilles med mer enn 800x600. Da blir alt på tryne.

Dette er egentlig kun en vanesak, på den gamle pc'en min spilte jeg med 800*600 siden den rett og slett ikke klarte høyere...

Men etter at jeg kjøpte min nye bare startet jeg å bruke 1024*768 siden jeg syns dette så penere ut, og etterhvert har jeg bare vendt meg helt til dette! :yes:

ja, kun en vane sak, jeg spiller med 1280*960 og det går helt fint det

Skrevet

Forstår du hva Afseth skriver?

skvatt.avi

Jeg skvatt noe sinnsykt, ble distrahert av noe annet. Det første skuddet gikk langt unna, men skudd nr 2 traff hs gjennom døra. Var ganske morsomt når det skjedde.

Skrevet

Merk at HS'ene jeg tar, er mens jeg er i lufta :lol:  :love:  :love:

afk kills :roll:

Det er en grunn til at jeg skrev "training" daaah :roll:

Forstår du hva Afseth skriver?

skvatt.avi

Jeg skvatt noe sinnsykt, ble distrahert av noe annet. Det første skuddet gikk langt unna, men skudd nr 2 traff hs gjennom døra. Var ganske morsomt når det skjedde.

HahahaHa, så tøft. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...