eirik89 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg kommer ikke inn på steam! Trenger hjelp! Plutselig en dag står det at jeg ikke kan tilkoble steam nettverket (unable to connect steam network) siden har det vært sånn. Kan noen hjelpe meg?
hwknut Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Har du fått brannmuren din til å blokkere steam, kanskje?
eirik89 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Har sjekket brannmur, nettverk og testet steam fra en annen pc i nettverket men ingenting virker...
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Du er sikker på du ikke har drivi med noe snusk så Valve har stengt kontoen din? Eller du er en av de få uheldige som har fått den stengt uansett. send valve en mail - de er flinke på support.
eirik89 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 Jeg har kjøpt hl2 det er ikke noe med det men problemet er at jeg ikke klarer å komme inn!
Frijazz Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg hadde samme problem en stund, og det jeg gjorde var å installere Steam på ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå