Gå til innhold

Driv dit eget spillfirma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jzuz...

Det første spillet jeg laget, "Gay zombies die", var mitt aller første spill og det slo ann. ALLE likte det og jeg tjente millioner. Men griskheten tok over og jeg kjøpte kontorer og ansatte flere folk. Konkursen var ikke langt unna da en dårlig etterfølger og flere andre dårlige spill fulgte.

 

Mange savegames etter klarer jeg ikke å få reviews på bedre enn 5/10 og tjener vanvittig dårlig.

 

blir så fort konkurs nå :(

 

forresten.-..- hva må man ha for å lage konsoller?

Endret av I_Want_a_Wii
Lenke til kommentar

Startet med å trene opp nødvendig med folk og da gikk det greit.

i 2004 fant jeg ut at jeg skulle lage en konsoll. da jeg hadde lånt penger av banken og det var siste frist (0 uker igjen) var jeg plutselig gått fra -9 millioner til 1 million :=)

 

Før spillet avsluttet ved slutten av 2005 hadde jeg 100 millioner. Damn å de konsollene tjener penger for deg! :) men dritkjipt at det slutter i 2005

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spillet var ganse lett å runde på Easy. Har ikke prøvd på noe vanskiligere enda og orker ikke å gjøre det med det første. Spillet går bare til begynnelsen av år 2006. og man kan bare få 2 milliarder dollar :( . Hadde det ikke vært en grense hadde jeg sikkert hatt dobbelt så mye siden jeg realeset en konsoll som var HOT (veldig populær) i nesten 2 år og den solgte som varmt brød.

 

post-99953-1187832359_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Selge konsoller er utrolig artig :) jeg dumpet prisene til minimum for å vinne markedet på konsollsiden! Tror det var 50 dollar... Tjente ikke penger, men utviklet tre knall spill og de solgte jo som bare det siden konsollene min hadde nesten hele markedet... Så virkelighetens taktikk funker den og ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...