ADT Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Heisann, har gjort denne pro vivo -> xt pe modden, men var uheldig nok til ødelegge skjermkortet, får masse syke streker under oppstart og i windows... noen som vet om, har en original power color bios til dette kortet, evt. vet hvordan jeg kan flashe tilbake til 12 pipelines? Takker for alle svar
arokh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) http://www.techpowerup.com/bios/?search=x800&Submit=Search Endret 1. januar 2005 av arokh
ADT Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Takker vil jeg få 12 pipes igjen med den powercolor biosen som er der?
arokh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hvis du bruker en modifisert flashrom som åpner/lukker pipes så.
ADT Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 hm, tror da det... vil noen merke forskjell om jeg sender inn kortet da?
arokh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Fins en "bios" kalt empty.bin som sletter alle spor, flash denne først.
ADT Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 vet du hvor jeg kunne fått tak i en slik BIOS?
ADT Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 "ATITool" viser nå "active pipelines: 12" betyr dette at jeg i praksis har det samme kortet som jeg hadde når kortet kom i posten? btw: problemet er borte nå
arokh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Google litt, ligger på nettet et sted Man kan se at biosen er flasha om du ikke flasher med den først.
HKS Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hm, tror da det... vil noen merke forskjell om jeg sender inn kortet da? Håper virkelig de merker noe... Det er SVINDEL!! Uansett. Hvis problemet er borte når du flashet kortet tilbake er det jo ikke noe grunn til at du skal noe igjen... Regner isåfåll med at de sender tilbake kortet ditt med beskjed om at ikke noe er galt, samt at du må betale porto og ekspedisjonsgebyr... Det er en grunn til at ATi ikke solgt kortet som XT PE vet du...
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 enig med raptor! ingen grunn til å sende inn kortet! dessuten ser de at det ikke er noe feil med det, å prøver du å sende det inn som xt pe ser de jo at du har kjøpt et pro vivo kort og ikke xt pe! da blir det bråk!
ADT Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 hehe, ikke sende det inn som at de skulle gi meg et nytt, men for å fikse det :!: Er det ikke "ulovlig" å tulkle med BIOS og slikt? Etter det gikk bra med gamle BIOS og 12 pipes, bestemte jeg meg for å flashe igjen, bare for å være sikker, og det gikk helt strålende... problemene er nå borte.. Sikkert bare tull når jeg tuklet litt med kjølingen...
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hehe, ok fint :!: bra alt gikk fint igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå