Gå til innhold

X800XT PE -> X800pro vivo (reversere modden)

ADT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har gjort denne pro vivo -> xt pe modden, men var uheldig nok til ødelegge skjermkortet, får masse syke streker under oppstart og i windows... noen som vet om, har en original power color bios til dette kortet, evt. vet hvordan jeg kan flashe tilbake til 12 pipelines? Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"ATITool" viser nå "active pipelines: 12" betyr dette at jeg i praksis har det samme kortet som jeg hadde når kortet kom i posten?

btw: problemet er borte nå :D

Skrevet
hm, tror da det... vil noen merke forskjell om jeg sender inn kortet da?

Håper virkelig de merker noe...

Det er SVINDEL!!

Uansett. Hvis problemet er borte når du flashet kortet tilbake er det jo ikke noe grunn til at du skal noe igjen... Regner isåfåll med at de sender tilbake kortet ditt med beskjed om at ikke noe er galt, samt at du må betale porto og ekspedisjonsgebyr...

Det er en grunn til at ATi ikke solgt kortet som XT PE vet du... :roll:

Skrevet

enig med raptor! ingen grunn til å sende inn kortet!

dessuten ser de at det ikke er noe feil med det, å prøver du å sende det inn som xt pe ser de jo at du har kjøpt et pro vivo kort og ikke xt pe! da blir det bråk!

Skrevet

hehe, ikke sende det inn som at de skulle gi meg et nytt, men for å fikse det :!: Er det ikke "ulovlig" å tulkle med BIOS og slikt? Etter det gikk bra med gamle BIOS og 12 pipes, bestemte jeg meg for å flashe igjen, bare for å være sikker, og det gikk helt strålende... problemene er nå borte.. Sikkert bare tull når jeg tuklet litt med kjølingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...