Gå til innhold

Treff for oss "søppelhuer"

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mener å huske at en av annanas sine gamle signaturer var slik "jeg tenner på nerder og utforsker deres adferd" elns.. Eller var det darknes :hmm:

Endret av Natrium
Skrevet (endret)

Hva med å teste den nye Kiel-ferga fra Oslo-Kiel? Eget tax-free-kjøpesenter og 10000 barer. Om det er krise kan man alltids ta seg en tur på nettcafé.

FYI: Spiser en frossen kalkun som er tinet opp. Den er tørr.

Endret av CobraM
Skrevet
Mener å huske at en av annanas sine gamle signaturer var slik "jeg tenner på nerder og utforsker deres adferd" elns.. Eller var det darknes :hmm:

:wee:

Skrevet
på en sånn fest er eneste stede vi kan hevne oss på mod. :p

Eller mod hevne seg på oss. Evt. brukere hevne seg mot brukere, mye rart kan skje.

Støtter den.

Tipper enden skjelver i buksene allerede.

Skrevet
Alle drikker seg dritings på rusbrus og banker opp moderatorer. :w00t:

Det er party der hele tiden, danser til blinkende Activity-leds. Så napper drift ut noen disker og skylder på forumkræsj. Shame on you, ueland.

Klarer ikke å stoppe å le av dette. :green:

Skrevet

Nå har dere jo avslørt hele planen, enten blir det sånn at alle moderatorene holder seg borte, eller så kommer alle, og da er de forberedt :D

Fredrikrb: Hvor mange år lyver du fra deg i fødselsdatoen din?

Skrevet
Hadde vært kult å møtes, men jeg liker ikke helt TG. :p

Jeg er for så vidt enig med deg. TG er bare om PC, og det blir kjedelig i lengden. Skal vi først ha et søppel-treff, stemmer i alle fall jeg for forsøpling av danskebåten eller noe. Til sommerferien hadde det kanskje passet fint. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...