embark Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hei, prøvde å legge inn Gary's mod til HL2 nå nettopp, men får en slitende feilmedling... Og i Steam-menyen så står det ikke Gary's mod under Third Party Games, men det står bare "scripts". Legger ved et bilde av feilmeldingen. Please hjelp!
luser32 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Har du extracta garrysmod mappa til sourcemods?
embark Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Har du extracta garrysmod mappa til sourcemods? OK, nå fant jeg ut hva som var problemet. Jeg hadde ikke lagt selve mappa som heter "garysmod" innpå SourceMods, bare filene som lå innpå den. Nå funker det fint.
brillan Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 JBmod knuser gary mod så mye at det er skummelt
embark Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 JBmod knuser gary mod så mye at det er skummelt Jasså? Må testes...
LOOs Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hvor kan man laste ned den da? Her er det mye snacks.. http://halflife2.filefront.com/
luser32 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Fant den der(orket ikke sjekke igår) men hva er det som er så spesielt med JBMod, siden du liker den så mye bedre eXploid?
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hva er det egentlig man kan gjøre der? Hvordan klarer dere å få f.eks alyx til å stå og slikt?
embark Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Hva er det egentlig man kan gjøre der?Hvordan klarer dere å få f.eks alyx til å stå og slikt? Det har jeg også lurt på. Jeg får ikke til alt det kule som f.eks. SkinnyT klarer...
robB Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Noen som kan hjelpe oss? edit: Installerte den på nytt og funka flott. Endret 5. januar 2005 av robB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå