Gå til innhold

Problemer med NEC 1760NX


SupremeX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

 

Skrudde nettopp på min kjære NEC 1760NX, og hva ser jeg? Jo, masse streker og flimring overalt. Jeg vet at det ikke er skjermkortet sin feil siden jeg har sjekket på TV-ut, og der er bildet helt fint. Jeg skal prøve å få lagt inn bilder av dette, men det blir ikke før litt senere i kveld.

 

Hva skal jeg gjøre nå? Regner med dette er en retursak for netshop?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først prøver du skjermen på en annen pc, skjermkort. Høres ut som kontaktfeil eller defekt dvi-utgang. Eller bruker du analog? Uansett, før du gjør noe som helst, prøv den på en annen pc.

Skrevet

Jaok, skal gjøre det.

 

Her er bildene av skjermen:

 

s1.jpg

 

s2.jpg

 

s3.jpg

 

s4.jpg

 

s5.jpg

 

Som dere ser, det er vanskelig å bruke den, men det går.

Skal finne den analoge kabelen og teste med den nå.

Skrevet

Jepp, nå har jeg testa med analog kabel. Samme dritten.

Dessuten, da jeg bytta kabel prøvde jeg å ha skjermen på uten noen kabel i, og da var det samme greia som på bilde nr 4. Det betyr nok retur for min kjære skjerm :cry:

Skrevet (endret)

Kjedelig dette SupremeX...

 

Du har vel egentlig prøvd det som er å prøve, eneste er at du kan jo la den stå med strømmen ute en stund.

 

Tviler egentlig på at dette hjelper, men kan jo være verdt forsøket.

 

Får håpe NetShop gir deg en ny i retur, evt en NEC1770NX mot et mellomlegg ;)

 

Mvh Stikk.

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet
Pøh, du kan glede deg med at du nesten sikkert får en 1770NX tilbake. ;)

Newsflash for you: InfoCare reparer skjermen, ikke NetShop, derfor kan jeg ikke bytte skjerm :(

Skrevet
Pøh, du kan glede deg med at du nesten sikkert får en 1770NX tilbake. ;)

Newsflash for you: InfoCare reparer skjermen, ikke NetShop, derfor kan jeg ikke bytte skjerm :(

Har de mottatt skjermen og sagt at de vil reparere den?

Skrevet

Nei, men poenget er at jeg kan ikke bytte skjerm uansett. Jeg vil enten få ny 1760NX eller få reparert den gamle.

 

Sitat fra e-post fra netshop:

Denne skjermen kommer til å bli reparert av Nec's servicepartner, InfoCare. Det går derfor ikke an å betale imellom eller bytte modell da disse ikke skal til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...