Gå til innhold

Frontdeksler til Lian Li PC6277B


Anbefalte innlegg

Det er altså dette kabinettet jeg snakker om. Skal ha NEC ND-3500A sort bulk dvd brenner og en Sony Floppy. Vært å titta litt på frontdeksler på microplex.no men vet ikke helt hvilke deksler jeg skal ha. Så jævla kjipt om de ikke passer. Vil være 100% sikker, så det hadde vært bra om noen med samme kabinett kunne gitt meg litt hjelp :)

 

Ser at de har sort universaldeksel til floppy, men passer den til floppyen jeg skal ha. Kanskje jeg ikke trenger deksel til DVD brennern, ikke vet jeg. Hva tror dere ?

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ok, da tror jeg at jeg kjøper det så årnær det sæ nok ;)

 

.. men angående floppy deksel så trenger jeg vel ikke det. Jeg har jo sett på det svarte kabinettet hele tiden, og har ikke sett at det egentlig er deksel der fordi jeg har litt mørke innstillinger på skjermen her, men om man ser på det sølvfargede kabinettet av samme type så ser man det lett. Trenger vel ikke bytte ut det da ? :dontgetit:

 

Se selv her...

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt alt av deler og bestilte faktisk med deksel både for DVD og floppy. Men, så sitter jeg her og leser testen av kabinettet på overklokking.no og leser følgende:

 

Med på kjøpet får du også med frontdeksler i aluminium for DVD-/CD-drev og diskettstasjon, deksler som ellers må kjøpes separat.

 

:blink:

 

Da trenger jeg vel ikke å kjøpe to deksler og kaste penger ut vinduet :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...