Rubino85 Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hver gang jeg går ifra dataen og den har stått på en stund går dataen i vente modus eller hvile modus eller hva det nå heter. Power lyset begynner å blinke og viftene slåes av. Dataen er nesten lydløs. Når jeg kommer tilbake til dataen og går ut av denne stillingen virker ikke internetten. Jeg får ikke koblet til. Kommer opp ett eller annet med netverket er feil hvis jeg ikke husker feil. Har ett asuscom isdn kort. Noen andre som har samme problem eller vet hva jeg skal gjøre for å fikse d??
Jimmy Pop Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Den trenger jo ikke gå i hvile-modus. Hvis du høyreklikker på desktopen og tar egenskaper->Skjermbeskytter -> Power Der kan du bestemme det.
esk Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Er ikke 100% sikker på om dette fungerer, men du kan jo prøve. Gå inn på device manageren din, velg properties på nettverkskortet og Power management. Fjern avhukingen hvor det står "allow the computer to turn off this device to save power"
esk Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Er ikke 100% sikker på om dette fungerer, men du kan jo prøve. Gå inn på device manageren din, velg properties på nettverkskortet og Power management. Fjern avhukingen hvor det står "allow the computer to turn off this device to save power"
las^se Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 jeg har hatt samme problemet... fikk feilmeldingen: a network cable unplugged måtte reinnstallere alt som heter winxp!! hater ventemodus!!! også kalt crash-modus
fondus Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 `Bare for rettferdigetens skyld: Jeg ahr brukt ventemodus nesten hver natt i en 4 md periode og aldri hatt noe problem med det. men så har jeg win98se da, og ikke xp dritt
aurstad Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 veeeeeeel.. vet ikke om du vil få alle med deg i den uttalelsen der :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå