Kurt P Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeg ville bare si at jeg har spilt mye Diablo 2, er det noen andre spill som går ut på akkurat det samme ? Endret 29. desember 2004 av psilocybe
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Emnetittelen er endret til noe mer forståelig. At du liker D2 er jo fint og flott, men det blir ikke en særlig bra emnetittel. Sacred er for øvrig det som ligner mest på D2. Selv klarer jeg å styre min begeistring.. syns det bare var en utvannet klone.
CurSe Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Neverwinter Nights er vel ikke så ulikt Diablo?
Bautastein Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Dette har jeg også lurt på. Er glad i gameplayet til diablo 2 og prinsippet med å bygge opp skills osv og finne items. Hvordan er neverwinter nights i forhold til diablo 2?
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Dette har jeg også lurt på. Er glad i gameplayet til diablo 2 og prinsippet med å bygge opp skills osv og finne items. Hvordan er neverwinter nights i forhold til diablo 2? Personlig syns jeg det er gresselig kjedelig. Alt for scriptet og ferdig lagt opp. Mye av sjarmen med D2 er den 30 meter høye haugen med forskjellige builds som venter på å bli prøvd ut, at kartene er autogenerert, og at det er et par meter mellom itemdrops (som kan være alt fra søppel til det våpenet du har lett etter i 5 måneder). Men, det er nok av folk som mener at NWN er det beste siden oppskåret brød, så.. smaken er som baken.
AndyG Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 De litt eldre Ultima spillene er vel noe like Diablo 1/2 ? Mulig jeg fomler i blinde her altså..
Bautastein Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 De litt eldre Ultima spillene er vel noe like Diablo 1/2 ? Mulig jeg fomler i blinde her altså.. Mulig det, men et nyere spill enn diablo 2 ville vært å foretrekke. Synes det er rart, med suksessen til diablo 2, at det ikke har kommet flere liknende spill.
arlion Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 se etter spillet Throne Of Darkness, er vel en ganske god diablo kopi, bortsett i fra at man har 7 karakterer hovr 4 kan brukes samtidig, så i stedet for en uber karakter har du 4 karakterer som jobber sammen, litt anerledes men ikke stort pluss at det foregår i det gammle japan. tror www.amazon.co.uk selger det rimelig billig, kan ikke si stort mer om spillet men har kjøpt det over qxl men tror ikke det kommer før etter nytt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå