Andreasfe Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 På komplett sine sider må jeg oppgi serienummer på produktet når jeg fyller inn på skjemaet. Hvor finner jeg dette serienummeret? Produktet er Abit NF7-S Socket A hovedkort. Hjelp meg
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det skal vel stå på kortet som Sn eller liknende. Tror det går greit å la være å fylle ut dette, har sendt returskjema før uten å fylle ut dette.
Andreasfe Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Det skal vel stå på kortet som Sn eller liknende. Tror det går greit å la være å fylle ut dette, har sendt returskjema før uten å fylle ut dette. Takker.. Jeg finner følgende nummer på hovedkort-esken: - Prod. nr. - Det som står under strekkoden. Kan det være et av disse? Men det er vel sikkert ikke så farlig da du sier man ikke trenger det.. Krever de en veldig utfyllende grunn? Holder dette? Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det. Endret 29. desember 2004 av Andreasfe
trulsta Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Kan du ikke spørre Komplett selv? De vet nok godt hva de krever selv..
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Skriv et av de nummerne du nevner. Er det angrefrist du skal benytte skal du utfylle angrerettsskjema
SilentDrive Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Holder dette? Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det. Når du benytter deg av angrefristen, som er på 14 dager, kan du returnere varen av hvilken som helst årsak. Det eneste kravet er vel at varen er i den stand den var i da du fikk den. Med andre ord trenger du ingen unskyldning.
Andreasfe Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Ok.. Takker for hjelp. Er det angrefrist du skal benytte skal du utfylle angrerettsskjema Det var vel det jeg gjorde på komplett.no nå nettopp. hm? Trykka på "Benytt angrefrist på produkt" og fikk opp et skjema hvor jeg skulle oppgi kontonummer og slikt.. Så sendte jeg inn dette og fikk opp et nytt skjema der dem ønsket bl.a serienummer... Dette sendte jeg også inn... Har jeg fylt ut angrefristskjema da?
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Err, altså dersom det står "benytt angrefrist på produkt" så regner jeg med det. Nå har du vel fått svar på det du lurte på? Dersom ikke foreslår jeg du tar kontakt med Komplett selv, de vet sikkert dette litt bedre enn oss.
Andreasfe Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Min angrefrist går ut i morgen. Kanskje dette kan være grunnen til at jeg velger å spørre her istedet for å sende en forespørsel via mail til komplett.no og risikere å få svaret for sent til å rekke angrefristen?
aces-high Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 dropp serienummeret hvis du ikke har det, jeg har aldri oppgitt det.
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det holder at du gi melding til selger om at du ønsker å benytte angrerett innen 14 dager. Send skjema nå, så skulle du ha ditt på det rene.
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Først og fremst ville jeg bedt om å få en mail med bekreftelse på at henvendelsen om angring er registrert, slik at det ikke blir tvil om at du var innen fristen, på et senere tidspunkt. Du er ikke pålagt å sende angrefristskjema eller andre skjema for den slags grunn, men hvis dette gjør jobben enklere for komplett, ville jeg gjort det...
Komplett.no Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Skal du returnere noe på angrefrist og ikke finner serienr. så skal ikke vi være vanskelige :-) Fyll ut det du klarer og så ordner vi resten. Vil benytte anledningen til å ønske alle hw.no-brukere et riktig godt nytt år også
Andreasfe Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) Veldig bra. Da sender jeg den tilbake i morgen. Er Retur nr. det samme som RMA nr.? Endret 3. januar 2005 av Andreasfe
Komplett.no Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er Retur nr. det samme som RMA nr.? Jepp! RMA står forøvrig for Return Material Authorization skulle noen lure på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå