Gå til innhold

Benytting av angrefrist. Oppgi Serienr. Men hvor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På komplett sine sider må jeg oppgi serienummer på produktet når jeg fyller inn på skjemaet.

 

Hvor finner jeg dette serienummeret?

 

Produktet er Abit NF7-S Socket A hovedkort.

 

Hjelp meg :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det skal vel stå på kortet som Sn eller liknende. Tror det går greit å la være å fylle ut dette, har sendt returskjema før uten å fylle ut dette.

Takker..

 

Jeg finner følgende nummer på hovedkort-esken:

 

- Prod. nr.

- Det som står under strekkoden.

 

Kan det være et av disse?

 

Men det er vel sikkert ikke så farlig da du sier man ikke trenger det..

 

 

Krever de en veldig utfyllende grunn?

 

Holder dette?

 

Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.

Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det.

Endret av Andreasfe
Skrevet
Holder dette?

 

Dette var feil hovedkort. Jeg må ha blingsa litt når jeg bestilte.

Jeg har nå fått tak i det hovedkortet jeg egentlig skulle ha. Ønsker derfor å benytte meg av angrefristen og sende dette kortet tilbake slik at andre kan få muligheten til å kjøpe det.

Når du benytter deg av angrefristen, som er på 14 dager, kan du returnere varen av hvilken som helst årsak. Det eneste kravet er vel at varen er i den stand den var i da du fikk den. Med andre ord trenger du ingen unskyldning.

Skrevet

Ok.. Takker for hjelp.

 

 

Er det angrefrist du skal benytte skal du utfylle angrerettsskjema

 

Det var vel det jeg gjorde på komplett.no nå nettopp. hm?

 

Trykka på "Benytt angrefrist på produkt" og fikk opp et skjema hvor jeg skulle oppgi kontonummer og slikt.. Så sendte jeg inn dette og fikk opp et nytt skjema der dem ønsket bl.a serienummer... Dette sendte jeg også inn...

 

Har jeg fylt ut angrefristskjema da?

Skrevet

Err, altså dersom det står "benytt angrefrist på produkt" så regner jeg med det.

Nå har du vel fått svar på det du lurte på?

Dersom ikke foreslår jeg du tar kontakt med Komplett selv, de vet sikkert dette litt bedre enn oss.

Skrevet

Min angrefrist går ut i morgen.

 

Kanskje dette kan være grunnen til at jeg velger å spørre her istedet for å sende en forespørsel via mail til komplett.no og risikere å få svaret for sent til å rekke angrefristen?

Skrevet

Først og fremst ville jeg bedt om å få en mail med bekreftelse på at henvendelsen om angring er registrert, slik at det ikke blir tvil om at du var innen fristen, på et senere tidspunkt.

 

Du er ikke pålagt å sende angrefristskjema eller andre skjema for den slags grunn, men hvis dette gjør jobben enklere for komplett, ville jeg gjort det...

Skrevet

Skal du returnere noe på angrefrist og ikke finner serienr. så skal ikke vi være vanskelige :-)

 

Fyll ut det du klarer og så ordner vi resten.

 

Vil benytte anledningen til å ønske alle hw.no-brukere et riktig godt nytt år også :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...