Gå til innhold

Outlook & Sikkerhetskopi


D2001

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Har masse "viktig" mail på Outlook nå, altså mail med vedlegg som jeg ikke har lyst til å miste, derfor lurer jeg på hvordan jeg kan få tatt sikkerhetskopi av alle mailene.

 

Det er ca. 1.000 mail nå, og lagre en og en er noe jeg IKKE har lyst til :no:

 

Hvordan kan jeg lage en sikkerhetsfil fra Outlook? Har hørt noe om om å lagre alt som en fil, som siden kan importeres i programmet.

 

 

Setter enormt pris på svar.

 

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg er ute etter det same som D2001, men har inga fil ved navn outlook.pst

 

finn imidlertid archive.pst og personlige mapper(1).pst i C:\Documents and Settings\Eirik\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook

 

har office 2000 small business, er dette dei same filene? må eg kopiere andre filer for å få ut alt, dvs alle epostar + kontaktliste

Lenke til kommentar
eg er ute etter det same som D2001, men har inga fil ved navn outlook.pst

 

finn imidlertid archive.pst og personlige mapper(1).pst i C:\Documents and Settings\Eirik\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook

 

har office 2000 small business, er dette dei same filene? må eg kopiere andre filer for å få ut alt, dvs alle epostar + kontaktliste

Regner med at mapper(1).pst som du finner, er den riktige mappa.

Men jeg er ikke helt sikker.

Du kan jo teste ved å flytte den til et annet sted, og så åpne Outlook. Dersom du får en feilmelding om at Outlook ikke finner fila, så stemmer det at det er den som brukes.

 

Det kan være en fordel å ha disse filene på en annen partisjon enn C: så slipper du å tenke på det når du skal formatere C: neste gang. :thumbup:

 

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...