scenest Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Kan noen hjelpe meg å finne ett TV-kort ? -NoXic^ Endret 29. desember 2004 av SceNEst
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Dinside.no hadde vel en test av slike kort for en måned siden..fant den ikke i farten da!
ELR Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Bare styr unna Pinnacle PCTV. Tenker på billigkortet. Sjekk ut anbefalingene på HW.no.
vegjoh Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Bare styr unna Pinnacle PCTV. Tenker på billigkortet. Sjekk ut anbefalingene på HW.no. Huff, ja, Pinnacle er ikke å anbefale. Har både et "Pinnacle PCTV PCI" og et "Pinnacle PCTV Pro" liggende... Hauppauge derimot har meget bra kort. Det beste jeg har sett til nå ihvertfall. Har selv et PVR250, og kvaliteten på USB2.0-saken og PVR-350 er like bra. Dessuten virker det som om Pinnacle har dårlige tunere. En kompis av meg har også Pinnacle og han har perfekt kvalitet med kabel-TV. Jeg derimot, som for tida har antenne, ser stor forskjell på Pinnacle og Hauppauge. Programvaren til Pinnacle er ikke mye å skryte av heller. Vel, jeg anbefaler ihvertfall Hauppauge, selv om de koster litt Og som nevnt har Dinside Data drevet å testet TV-kort. De finner du her Mvh Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå