Kenti Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hei, Jeg fikk Halflife 2 til jul, samt en dvd-brenner. Nå prøver jeg å ta backup av dette spillet. Bruker Nero, og velger at jeg skal kopiere en dvd-disk. Men jeg får melding om at jeg ikke kan kopiere den. Er dette pga at den er kopisperret? Vet noen hvordan jeg evt. kan fjerne denne sperren, eller få Nero til å brenne den? Eller er det noen andre programmer som er bedre til å kopiere dvd-spill med?
Thorvald Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hei, Jeg fikk Halflife 2 til jul, samt en dvd-brenner. Nå prøver jeg å ta backup av dette spillet. Bruker Nero, og velger at jeg skal kopiere en dvd-disk. Men jeg får melding om at jeg ikke kan kopiere den. Er dette pga at den er kopisperret? Vet noen hvordan jeg evt. kan fjerne denne sperren, eller få Nero til å brenne den? Eller er det noen andre programmer som er bedre til å kopiere dvd-spill med? Kopisperren er der for en grunn. Les dette før du poster!
diss Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Kopisperren er der for en grunn.Les dette før du poster! Hva slags meningsløs post er dette? Dersom han eier spillet, er han i sin fulle rett til å ta kopi av det. Kenti: Jeg har ikke noe spesiellt godt svar til deg, annet enn at du kan forsøke å lage en image fil av original platen, legge denne image filen på harddisk, for så å brenne image filen ut på plate senere.. Ellers vet jeg ikke.
Kimmer Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Kopisperren er der for en grunn.Les dette før du poster! Hei, Vett du i det hele tatt om der er kopisperre på spillet? Det kan jo være spillet er på en dual-layer DVD. Det er jo fullt lovligt å ta backup av sine DVD/CD'er! Mvh Kimmer Endret 28. desember 2004 av Kimmer
Kenti Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hei, Jeg fikk Halflife 2 til jul, samt en dvd-brenner. Nå prøver jeg å ta backup av dette spillet. Bruker Nero, og velger at jeg skal kopiere en dvd-disk. Men jeg får melding om at jeg ikke kan kopiere den. Er dette pga at den er kopisperret? Vet noen hvordan jeg evt. kan fjerne denne sperren, eller få Nero til å brenne den? Eller er det noen andre programmer som er bedre til å kopiere dvd-spill med? Kopisperren er der for en grunn. Les dette før du poster! Les innlegget før du poster... Til dere andre, takk for seriøse svar. Fant ut av det selv til slutt, nøkkelord: dvd-decrypter og iso-fil, så er det gjort på noen minutter. Endret 28. desember 2004 av Kenti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå