Mads-b Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Skal kjøpe en Ny harddisk Er det noen erfaringer med denne? Positive/negative?
Simen1 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Erfaringer finner du i prisguiden. 17 stk faktisk med både fordeler og ulemper: https://prisguiden.no/produkt/2637
Mads-b Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hadde jo håpet på mer enn to ord per bruker da: (dvs noe mer utfyllende). Men takk likevel. EDIT: glem det. Så ikke linkene.. Endret 28. desember 2004 av MBaardsgaard
sub1343 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 har hatt 2 200GB wd caviar disker som har krasjet på under 6 mnd, jeg ville heller gått for seagate, de har jeg aldri harr krasj med, jeg har flere seagate disker enn Wd disker
Simen1 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 For mer objektive tall på hvor hvor ofte diskene kræsjer så anbefaler jeg "reliability survey" på www.storagereview.com Der har titusenvis av harddiskeiere listet opp sin erfaring med diskene og det er ført statistikk på feilprosent på alle disker fra alle produsenter. Det blir uansett mye mer nøyaktig enn de subjektive meldingene som detter inn her.
FleshEater Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 har hatt 2 200GB wd caviar disker som har krasjet på under 6 mnd, jeg ville heller gått for seagate, de har jeg aldri harr krasj med, jeg har flere seagate disker enn Wd disker Helt enig.. Jeg har hatt et par WD disker som har gått til hel*** mens seagate diskene tikker å går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå