Lompe Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Har en compaq evo n620c, og på den er det s-videoutgang. Har noen filmsnutter på maskinen som jeg vil se på tv, og prøver da å koble maskina til tv'n me s-video-kabel. Må starte maskinen på nytt, men da får jeg skjermbildet på tv-skjermen. ALt ser ut til å fungere strålende, hel til jeg prøver å spiller av filmer i f.eks. windows mediaplayer. Filmen spilles av på skjermen på maskinen, men på tv'n er det bare svart der filmen skal være? Noen som ar hatt dette problemet, og vet hvordan jeg kan få til dette? Skjønner ikke hvorfor dette skjer..
xoop Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Last ned ny ms mediaplayer, zoom player, evt endre TV til default skjerm.
vegge Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Søkefunksjonen F.eks. ved å bruke søkefrasen svart AND film AND pc fikk jeg opp veldig mange tråder som omhandlet dette.. Her er en av dem; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=225534 Lykke til!
joho83 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Sjekk denne oxo: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry1965274 Endret 28. desember 2004 av joho83
ArchEnemY Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Når du spiller av filmen, har du da skjermbildet på både pc og tv? Når jeg gjorde dette fikk jeg kun filmen opp på pcen, og ikke på tv. Men hvis jeg setter bildet til å kun vises på tv funker det helt fint (dvs svart pc skjerm). Vet ikke om det kan være til hjelp, men funket for meg.
Simen1 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har hatt samme problemet før og fikset det i løpet av 5 minutter ved å prøve meg frem med forskjellige innstillinger i driveren. Hvis jeg ikke husker feil så fikk jeg det best til ved å trykke "clone display" fra PC til TV-utgang og deretter huke av eller på "overlay"-knappen.
valentino Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Slik jeg har forstått det vises bare filmen på den skjermen som er satt som primærskjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå