Gå til innhold

Logitech med 1600 dpi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form.

Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre.

 

Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback?

eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ?

Lenke til kommentar
Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form.

Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre.

 

Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback?

eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ?

Synes nå att Razor er i en klasse for seg selv når det gjelder mus, mx5** og microsoft 4,0 er vel i en klasse , men viss desse ryktene er sanne så har razor fått en konkurent.

 

(mine meninger)

 

mhv Erik_s

Lenke til kommentar
Logitech bør vurdere å skifte design på musene deres snart. Ikke at det er dårlig, men de har allerede 3 -4 mus med lik form.

Enig med deg her. Designet er etter min mening meget bra allerede, men noen små forbedringer kan man alltids gjøre.

 

Men hvor blir det av Microsofts motkandidat til MX510 og Razor Diamondback?

eh inteli 4.0 ? aldri hørt om den eller ?

Synes nå att Razor er i en klasse for seg selv når det gjelder mus, mx5** og microsoft 4,0 er vel i en klasse , men viss desse ryktene er sanne så har razor fått en konkurent.

 

(mine meninger)

 

mhv Erik_s

Når det gjelder ytelsen, vil den konkurere med Raxor ja.

De restende MX5** forsvinner nok fort bort, da denne ser ut til å ha samme form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...