Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

helt syk fart fra upc. 10mb i sek

Anbefalte innlegg

Skrevet
artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år.

teoretisk kan de levere 50mb\s. (husker ikke det nøyaktige tallet). Syntes det er flott at de deler ut mer enn en ip adresse, jeg får 3 iper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
artig at upc kan levere 10mb linjer via cabel modem. vil sikkert ikke koste mer en 3-400kr i mnd om ett par år.

teoretisk kan de levere 50mb\s. (husker ikke det nøyaktige tallet). Syntes det er flott at de deler ut mer enn en ip adresse, jeg får 3 iper :)

Synkront?

Jeg husker fra når jeg hadde UPC at de blå Terayon modemene ikke var laget for mer enn 8 Mb/s inn og 2 Mb/s ut.

Endret av Zoidman
Skrevet

Samme hastighet ned. Noen som har noe konkret info?

Gratis oppgradering?

Ser et tilbud på chello som heter ultra, men vet ikke pris?

Skrevet (endret)

Heftige saker! :dribble:

Har faktisk også opplevd at hastigheten har blitt boostet. Dette var før, med Terayon-modemet. Da kunne jeg en liten stund etter restart av modemet få 3-4 Mbit, mens linjen kun var på 1 Mbit :)

Hadde vært veldig interessant hvis UPC hadde valgt å legge seg på en linje hvor de konkurrerte i toppen! De burde jo strengt tatt ha kapasitet til det.

edit: Sitter på jobben, så jeg får ikke testet om hastigheten er høyere enn vanlig. Tester så for jeg kommer hjem :yes: Hvor i landet bor dere som opplever økte hastigheter?

Endret av Calm
Skrevet
10 mega bit, 1 megabyte :D men wow lixom. alt flyr ned på dc. i mens jeg skriver dette har jeg lastet ned en god del av en divx film.

har foreseten ikke sjekket upload hastigheten...sjekker.....100kb. ikke så værst.

Detpleier å skje sånn. Men som regel så funker ikke det du laster ned ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...