Frijazz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Heller medvind enn motvind. Kunne funnet en mellomting. Det er ikke gøy å jakte på den samme baronen når det viser seg at det tar en kjip halvtime å komme til han... Jeg blir litt lei av å jakte på Baron Raymondo hele tiden ja. Jeg tar han utenfor Vera Cruz, og like etterpå får jeg høre i byen at han sist er sett i San Augostine eller en annen by på den andre siden av havet.
Campari Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Heller medvind enn motvind. Kunne funnet en mellomting. Det er ikke gøy å jakte på den samme baronen når det viser seg at det tar en kjip halvtime å komme til han... Jeg blir litt lei av å jakte på Baron Raymondo hele tiden ja. Jeg tar han utenfor Vera Cruz, og like etterpå får jeg høre i byen at han sist er sett i San Augostine eller en annen by på den andre siden av havet. Jepp, men det er jo litt morsomt å følge rykteflommen også da. Pirates blir litt fort ensformig og jeg synes faktisk det er få anmeldere som har påpekt dette... Endret 29. desember 2004 av Campari
Sh1z Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Hehe, Baron har jeg bedd håppe til sjøss en hel rekke ganger, men dukker alltid opp igjen... Har nylig fått et halvt kart hvor hjemme stedet hans er. Your end is near Baron!!
Frijazz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hehe, Baron har jeg bedd håppe til sjøssen hel rekke ganger, men dukker alltid opp igjen... Har nylig fått et halvt kart hvor hjemme stedet hans er. Your end is near Baron!! Det er den andre baronen, han som stjeler din forlovede og som har en meget stor skatt... Baron Raymondo er han som har opplysninger om familien din. Jeg prøver alltid å ta han tidlig i spillet siden han har et relativt bra skip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå