Doktor Progg Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Heisann. Noen som har testet Imation DVD-R platene (fåes kjøpt hos f.eks. Datakjeden.no) og har noen erfaring om de er noe gode eller ikke? De er jo tross alt veldig billige. Jeg har en NEC 3500 brenner. Takker for hjelp.
Wipeout Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Platene er helt ok, har brent noen pakker av de, samme produsent som Memorex platene. Moser Baer, India
Gerrard Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har erfaring med Imation DVD-R 4X, som er mindre gode CMC MAG plater. De var sertifsert for 4X men BenQ`en brant de kun på 2,4 med følgende resultat Selv om det her bare er PIF MAX 7, kom det opp feilmeldingen "No additional sense information". Jeg fikk også noen filmer av en bekjent med disse platene...Brenneren er ukjent, men resultatet er Jeg kunne ikke engang legge filmen inn på datan uten å få feilmelding. Siden BenQ`en er en god leser velger jeg å tro at det er platene det er noe feil med. Det er mulig at NEC ND-3500 gir bedre resultater, men likevel ser jeg ingen grunn til å kjøpe disse platene. Jeg tror +R platene av Moser Baer er mye bedre.
Wipeout Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Beklager, men jeg kan visst ikke lese... når jeg tenker meg om, er det +R platene fra Imation jeg har brukt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå