Jeremy Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Men jeg lurer på om mana/life-stealing også stjeler mana og liv med magi? Nope
zaico Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Men jeg lurer på om mana/life-stealing også stjeler mana og liv med magi? Nope Mao useless som mage, jeg har magi på både høyre og venstre musknapp..
Übergeneral Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hehe, tar poenget der. Egne meninger, greit nok, men vil ikke kalle det ville antagelser. Nei, jeg tenker på 1.10 patchen. Syntes ikke det forandret mye på akkurat det punktet, jeg har sett fakta for det, men kan ikke føle det selv. Hadde en barbarian både på 1.09 og 1.10 og begge var like lette å oppnå, men dette kan jo være bare i mitt tilfelle Sorceress kan du ha rett i, har ikke spilt særlig med hun under den nye patchen. Så du kan nok ha rett på det punktet. Uansett, det jeg egentlig reagerte på var at personer dømte characters som dårlige. Man kan ikke si at en character er dårlig, det kommer helt an på spilleren selv.
Civilix Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) melee assasin funker fint, har selv en lvl78 hc ladder assasin som har Tiger/Dragon Tail som hoved skade. Fade og SMaster gjør at ho overlever lett til og med på hell. Er nå kommet til act4(hell), har desverre ingen som kan booste meg på hell. Ho gjør 8k-15k skade fullt charga(700-1400 uten charges) med vandlig items(bruker skjold), 15k-20k skade når jeg tar på ho "dmg-items"(dual wield)....bare jeg får tak i natalyas clawen kommer dmg til så stige enda mere Endret 2. januar 2005 av Civilix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå