Gå til innhold

feil i kampen om midgard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp hjelp hjelp jeg fikk spillet ti jule gaven men da jeg skulle spille online kom det opp sånn (nat) meld da tenkte jeg det er sikkert bare firewallen så jeg tok av auto- protect men det kommer forsatt sånne meldinger frem så hva ska jeg gjøre jeg her Norton og bare norton hjelp meg sorry skrive feillan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som har dysleksi, så mulig det er derfor. De er fullstendig klar over det selv.

Beklager trådstarter, jeg har ikke svar på spørsmålet ditt.

Skrevet
[iC' date=27/12/2004 : 23:30]
o.O

hjelp hjelp, ingen komma!

Eller punktum! :scared:

Hva pokker har det med saken å gjøre, han har et problem med spillet, kan du hjelpe så hjelper du, kan du ikke så holder du kjeft! MAKAN! :mad:

Til problemet: Det høres rart ut at det ikke skulle gå hvis du har slått av auto-protecten. Kanskje du kan prøve å slå av hele brannmuren.

Skrevet (endret)
[iC,27/12/2004 : 23:30]
o.O

hjelp hjelp, ingen komma!

Eller punktum! :scared:

Hva pokker har det med saken å gjøre, han har et problem med spillet, kan du hjelpe så hjelper du, kan du ikke så holder du kjeft! MAKAN! :mad:

Til problemet: Det høres rart ut at det ikke skulle gå hvis du har slått av auto-protecten. Kanskje du kan prøve å slå av hele brannmuren.

Jeg skulle gjerne hjelpe, om jeg forsto hva han sa!

Hva betyr "(nat)"?

Endret av MeTa][iC
Skrevet

i options menyen på spillet når du er inne i multiplayer er det mulig å slå av det som heter nat da skal det fungere jeg hadde det samme problemet å skrudde av nat funksjonen i spillet.

er ikke 100% sikker på at det er i menyen etter du har logget på multiplayer men er jo ikke akkurat så mange plasser du kan sjekke dette på :)

håper det hjelper.

Skrevet

Onlinedelen av spillet ødelegges desverre av store firewall problemer. Det er alltid en eller annen som har FW aktivert, og kampen er over før den har begynt. Utrolig dårlig av EA.

I options menyen (etter du har logget på) kan du klikke 'Send Delay' og 'Refresh NAT', men det er som regel en eller annen som ødelegger for alle pga FW. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...