Fr3drik Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hvor er lillelang, mørk, lillemørk ? dette er på dd2 thx
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 mange claner bruker forskjellige navn på steder på mapsa. mørk: i det mørke rommet mellom t-spawn og b1 lillemørk: enten ned trappen fra mørk (min clan kaller det nedre mørk). eller så er det mørket før lang. innenfor porten til lang lillelang: vettkje. men som sagt, det er forskjellgi fra clan til clan hva de bruker. men bruker osm oftest samme på de vanlige plassene.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 lillemørk: enten ned trappen fra mørk (min clan kaller det nedre mørk). eller så er det mørket før lang. innenfor porten til lang Tror de fleste velger å kalle det cave, og lillemørk nede i mørk.
brillan Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Den lille hula på lang kalles enten cave eller A-hus
Bansh Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 lillelang er den veien som er like ved t spawn som fører til trappen som fører til b2
Lolert Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 de jeg kaller de forskjellige stedene op dd2 er: Lang: Der terror går igjennom døra demmes og inn på det lange stykket til b2. catwalk: der terror går i trappa til b2. mørk: det er i området over der terror går i det mørke rommet til b1. trapp mørk: Det er trapa i den mørke korridoren. Luka: der på b1 hvor kanten er brukket, og du kan kan kikke ned i ct spawn. det var vel det...
værdama Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 lillelang er som min clan kaller det og som alle de andre clanene jeg har vært i kaller det enten cw eller catwalk.
ZeZar is BACK Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeps, d2 er det eneste mappet jeg kan alt av navn :S Eller ... ihvertfall klanens navn Men eXploid har nok riktig, A-hus
ahpadt Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 mange claner bruker forskjellige navn på steder på mapsa. mørk: i det mørke rommet mellom t-spawn og b1 lillemørk: enten ned trappen fra mørk (min clan kaller det nedre mørk). eller så er det mørket før lang. innenfor porten til lang lillelang: vettkje. men som sagt, det er forskjellgi fra clan til clan hva de bruker. men bruker osm oftest samme på de vanlige plassene. Lillemørk: Tipper det enten er lowerdark eller det lille "huset" mellom lang og det lille "oppholdsstedet" for terror like ved dems spawn. Lillelang: Tipper det er men som den lille "flaten" som går mot trappa.
Xer0 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Lang - fra døra til terror og bort til b2 Cw - bort til trappa med b2 b-tunnel - mørke tunnelen ved b1 midt - ut døra nede i midten Luka - luka på b1 N00b hjørnet - bak den kassa inne på b1, når du kommer inn fra tunnelen og går inn til høyre bak den kassa. ramp - den lille bakken opp til b2 Endret 1. januar 2005 av Xer0
Bluebeans Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Here you go : Vi snakker ikke engelsk sjøh! Lah nu fålk snakk som dæm vil nu da. De e tros alt eit frit land. Men jeg tror vi har fått med oss de fleste navnene nå.
MemorY Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Catwalk synes jeg er det mest fornuftige. Men så er det mye kortere å bare si cw da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå