Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor får jeg tak i de norske banene?

6581514[/snapback]

 

Vet ikke om du snakker om Racer, men han/de som laget de norske banene gav opp simmen for lenge siden, og fler av banene må oppdateres før de kan brukes med den siste versjonen av Racer. En jeg vet fungerer nå, er Weekend Drive. Utover den har du bl.a. Ruudschleife, Ruudskogen, Middelhavet og et par til, men ingen av de fungerer lengre for meg ihvertfall. Jeg antar det er manglende shader som gjør det, men er ikke sikker.

 

Edit: Jeg lastet nettopp opp Ruudskogen. Vær bare OBS! på at banen, som så mange andre som ikke har blitt oppdatert til å holde følge med Racer betaene, lider av kompabilitetsproblemer med Racer, men den kan kjøres på (til en viss grad). Greit nok om du vil se hvordan den er bygget opp.

 

Ellers er det bare å brette opp ermene og lære seg Max / Blender / Zmodeler.

 

(bildet er fra Paul Richard banen, både banen og bilen finner du her. Bruk 'S' tasten for å starte motoren).

 

 

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Noen bilder fra stuntbanen (physics test) til Racer. Morsomt område som ble laget for å teste fysikken til simmen. Det går faktisk an å komme seg helskinnet gjennom loopen med en bil med bra oppsett (jeg passerte den nettopp sideveis p.g.a. høy inngangshastighet, med Spoon), og hoppet ved siden av går fint med rett hastighet. Kræsjer du, ender det som regel i en uendelig spinout, så trykk i såfall SHIFT + R for å resette og komme til startområdet.

 

Du kan laste ned Stunt track herfra. Jeg har re-pakket filen med updates som gjør at den fungerer med siste versjon av Racer.

 

Berg-og-dalbanen i bakgrunnen er også veldig morsom å kjøre, gir litt Stunt Car Racer vibber. På bilde 3 ble jeg overivrig og forlot rampen med gassen i bunn. På vei opp i nevnte berg-og-dalbane i bilde 4. Etter den høyden kommer du ned på sletten, så er det en rett strekning før loopen.. gi full pinne og lukk øynene når du når den ;)

 

(ok, skal ikke mase mer om Racer nå)

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt å spille F.E.A.R. - tøft spill!! Liker det veldig godt så langt!

 

Legger ved noen screenshot fra ImageShack (som jeg nå har begynt å lært meg).. Genialt "sted" / tjeneste, egentlig.. Det eneste som jeg syntes var litt interessant med å legge bildene på hw's site, er at da kan jeg se hvor mange som har lastet ned / sett på bildene mine.. men, men.. jeg får vel overleve! :)

 

fear2006073016151493vr5.th.jpgfear2006073016353171vg5.th.jpgfear2006073016363739xw2.th.jpgfear2006073016413335vi7.th.jpgfear2006073017044757ie2.th.jpgfear2006073018281834nt1.th.jpg

 

Og så legger ved disse to her :) ;

Lenke til kommentar
Kan du laste opp det bildet du hadde til slutt der i 1680x1050 og 1600x1200 ?

6591769[/snapback]

Hva jeg ikke gjør for deg.. :p

 

Måtte spille igjennom igjen, siden jeg ikke hadde 1600x1200 på det bildet.. Så, det blir nok muligens ikke AKKURAT helt likt, siden det blir et helt nytt bilde.. men her kommer nå bildet igjen, du får velge, eller skrke ut hvis du absolutt ikke ble fornøyd.. :)

 

EDIT: F.E.A.R. tar ikke widescreen-oppløsning, desverre.. i hvert fall så får ikke jeg til det.. så du må klare deg med 1600x1200 ..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Takker! :)

 

Men, den 1680x1050 -oppløsningen fungerer ikke hos meg, blir alltid resatt til 640x480! (En fra forumet der hadde samme problemer) :dontgetit: Men, 1920x1200 fungerer helt fint med måten som ble beskrevet..

 

Her er det, enn så lenge.. Dette var det beste av de jeg fikk tatt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...