Gå til innhold

For mange whinere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har aldri cheatet før og vil heller ikje jøre ;) .Men hvorfor kaller folk meg cheater nesten hele tiden? Jeg har kanskje spilt cs en del lenge(nesten 2 år) nu og har blitt enn del skilla. F.eks her om dagen da jeg og en kompis spilte på en tysk server, ble både jeg og han anklaget flere ganger for cheat. Derretter ble vi truet av en norsk spiller om at han hadde ipn våres og at han skulle rapportere dette til valve. Hvorfor må folk være slik? :(

For 90% av de som spiller cs er under 14år. ;)

Skrevet

hehe zå KuLE dere er *az*

kafan e pointet med å spille på en rævva .de-server? du ber jo om at en eller annen liten adolf skal si du cheater. tipper du følte deg stolt

Skrevet

Så når jeg søker etter en server, og den som egner seg best (passelig med spillere, passelig ping, osv.) er tysk, så skal jeg heller velge en som virker mye kjedeligere?

Velger bare en tilfeldig, og som regel er det en tysk server. Men er ganske morsomt å jatte med de da; "ich bin eine kartoffel"-et-eller-annet. :p

Skrevet (endret)
For 90% av de som spiller cs er under 14år.  ;)

Nei.

Det er ikke langt i fra!

Finst der noen tall for dette? Hva gjennomsnittsalderen er på pulicservere?

Endret av Sjakal3n
Skrevet (endret)

Nei.

Det er ikke langt i fra!

Finst der noen tall for dette? Hva gjennomsnittsalderen er på pulicservere?

Har sett diverse avstemninger på noen sider (Norske og utenlandske) og der var 15-16 det vanligeste

Edit: og selv om det skulle være 14, så er det ikke 90% :nei:

Endret av eXploid
Skrevet
Jeg har aldri cheatet før og vil heller ikje jøre ;) .Men hvorfor kaller folk meg cheater nesten hele tiden? Jeg har kanskje spilt cs en del lenge(nesten 2 år) nu og har blitt enn del skilla. F.eks her om dagen da jeg og en kompis spilte på en tysk server, ble både jeg og han anklaget flere ganger for cheat. Derretter ble vi truet av en norsk spiller om at han hadde ipn våres og at han skulle rapportere dette til valve. Hvorfor må folk være slik? :(

Tror nok ikke han har IP-en din. Han sier det bare fordi han ikke tåler å tape. ;)

Skrevet

For det første så er det jevligt med cheatere MEN det betyr ikke at man skal kalle ALLE for cheatere for det for det er mange som ikke cheater også.

Så det beste er å sende en demo inn når du er helt sikker på at han cheater.

Jeg blir ofte kalt: "fucking noob cheater gay mother fucker" eller "WH!! FUCK OFF!" og alt det der å det er helt patetisk.

Så ingen kall noen for å cheate før du er sikker det er kjedeligt for han som ikke cheater.

Hilsen aim.

Skrevet

Jeg er litt skeptisk om folk cheater hvis det blir for mye "hacking" på en cw match.

Fordi meg og min clan, t.o.m i dag spillte vi med noen, å når vi begynnte å vinne satte han ene på walhack og aim-boot å drepte oss som bare faen igjennom vegger og kasser, selv om vi satt på helt forskjellige steder...

Det er så tragisk at t.o.m på CW så bruker folk cheat!.

Skrevet

Nei.

LoL! dummeste jeg har hørt! Veit du det du amma? Hvor har du hørt/Drømt om det?

Skrevet
Gjennomsnittsalderen er nok 15 eller 16.

Forøvrig trodde jeg det var hud_saytext 1, ikke hud_saytext 0 :shrug:

Du gjør meg skeptisk, farlige greier. Kan hende du har rett, bruker det så sjeldent uansett.

Skrevet
For meg hørest det faktisk ut som om du cheater, siden det er et kjent faktum at 90% av alle som "tester" cheat spiller på svenske og tyske servere.

Hvorfor ellers skulle du spille der (bortsett fra at tyske spillere er generelt dårligere en svenske, men dette skulle ikke ha noe å si for en skilled spiller som deg)?

"cheat wh vi va nu tre støkka" sier nå bare jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...