Vu-caN Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Har nettopp kjøpt meg ny router og Asus nettverkskort. Men når jeg trykker på Power-knappen vil ikke maskina starte! Tar jeg kortet ut igjen starter den som vanlig. Jeg har testa kortet i en annen maskin, og da funker det som smør i ost! Hva er problemet? (Den første maskina, som jeg vil ha det til å fungere i er en AMD 450mhz, og er av litt gammel dato. Det er lite annet som er strømkrevende i boksen, og jeg har prøvd å dra ut hd og cdrom)
agvg Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hva er problemet? (Den første maskina, som jeg vil ha det til å fungere i er en AMD 450mhz, og er av litt gammel dato. Det er lite annet som er strømkrevende i boksen, og jeg har prøvd å dra ut hd og cdrom) Antagelig er denne maskinen så gammel at den har PCI versjon 2.1, de aller fleste (alle?) PCI-wlan krever PCI ver.2.2.
Vu-caN Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Så da kan jeg bare glemme wlan på den maskina? Er det ingen andre måter å få wlan å fungere på da? Passer veldig dårlig å ha ledning gjennom dørsprekken ...
Haraldson Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke bare å oppgradere/flashe BIOS? Trodde PCI-versjon var avhengig av software jeg.
agvg Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke bare å oppgradere/flashe BIOS? Trodde PCI-versjon var avhengig av software jeg. Nei, det er svjv mer enn software.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå