Gå til innhold

Hvor mange HDD brønner i dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Noen som vet hvor mange 3.5" HDD jeg får plass til i dette kabinettet?

Takker for svar :)

ja tror det er 5.

men du kan alltid modde det kabinettet selv. :)

Skrevet

spesifikasjonene som er på linken du ga sier jo at du har 6 interne 3.5" brønner, som det blir nevnt over her... PLUSS at du i tillegg har to 3.5" brønner (med tilgang fra forsiden som det står) som vel egentlig er beregnet til å brukes som floppy plass.. Du trenger hvertfall IKKE mer enn EN floppy stasjon :nei:, så da har du den andre til enda en HDD! Da er vi vel oppe i 7..

I tillegg har du 6 x 5.25" brønner.. har du en brenner, en dvd og kanskje en viftestyring så har du fortsatt tre igjen :yes: .. Det skulle gi plass til enda tre HDD med sånn fiffi feste annrettning..

Da får du 10 :D:yes: men holder det da?!?! :p

Skrevet

8stk dersom du dropper bruk av diskettstasjon.

Du kan ha opptil 14 stk dersom du skaffer deg 6 drevrammer (fra 5,25"=>3,5") og dropper å ha noe annet (CD/DVD-enheter) i 5,25" brønnene.

Skrevet

Etter som jeg har det samme kabinettet, tipper jeg du får 3 harddisker i hver ramme. Det er 2 rammer som følger med kabinettet.

6 harddisker tilsammen.

Skrevet

Så da er det jo plass til en del da. Jeg briker jo ikke diskettstasjonen, samtidig som jeg bare har en cdrom. Det gjør jo at jeg slipper å bruker kr3000 på et Lian Li kabinett med 12 brønner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...