Gå til innhold

Ny pc eller Nytt skjermkort ?


Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite dilemma her. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Ny pc eller Nytt skjermkort ?

 

Systemet mitt nå:

 

HK: MSI KT3 Ultra 2

CPU: AMD XP 3000

RAM: 512 / 2100 Twin M

SKJERMKORT: MSI GF4 4200 OC @300/600

HDD: WD til sammen 720 GB

KABINETT: Chieftec Dragin midi Tower

 

Det jeg lurer på om systemet mitt vil holde ja la oss si et års tid til hvis jeg kjøper meg et nytt skjermkort.? eksempelsvis kjøpe et 6800 kort.

Eller burde jeg kjøpe alt nytt? med tanke på raskere RAM, 64 bits CPU, Nforce4 og PCIe@SLI ?

Noe jeg seff har veldig lyst på, men er det vertd å bruke 6K på.? hvis jeg liksom ikke trenger enda

 

Jeg bruker pcen til det meste egentlig alt fra bilderedigering, spilling, kontorarbe, 3d rendring. ja det meste.

 

Hva syns dere ?

 

God Jul og Godt Nytt År

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytt ut rammen og skjermkortet ditt, hvis du kjører en XP 3000

med PC2100 minne så mister du en del av ytelsen....

oki men hvis jeg f eks kjøper TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

så kan jeg vel fint ta de vidre til et nyere Nf4 system, eller trenger jeg kansje RCC/REG ram da ?

Lenke til kommentar
Bytt ut rammen og skjermkortet ditt, hvis du kjører en XP 3000

med PC2100 minne så mister du en del av ytelsen....

oki men hvis jeg f eks kjøper TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

så kan jeg vel fint ta de vidre til et nyere Nf4 system, eller trenger jeg kansje RCC/REG ram da ?

Nei ! det behøver du ikke for 939 system, slå til med komplett sitt tilbud nå.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...