Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde benk for en uke siden for første gang siden jeg har kjøpt meg benk nå. Starta med 25 kg og la på og la på helt til 40 kg. Det ble maks...

Satser på ny pers snart når jeg har terpa inn teknikk og litt sånt :p

er 14 år.

Skrevet (endret)

Trent 5 måneder. Aldri rørt en vektstang før det. Klarer 60 og noe tror jeg..6 reps på 50 kilo i hvert fall.

EDIT: Må nesten nevne at halvparten av den tiden har gått til deffing.

Endret av Kasparov
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har tadd 65kg... men nå skal det sies at jeg aldri trener i styrkerom, men har jobbet hele livet og har drevet med ski siden jeg ver en neve stor... er 17år, 183cm høg og veier 83kg.

Skrevet (endret)
Jeg fant en video på youtube av en fyr som var "ganske" flink i benk.

Magnus samuelsson (verdens sterkeste mann 1998) som er kjent for å være meget god i benk, kjørte 270kg x 2 reps sist gang jeg så video av han, og denne fyren jeg linker til nå er en liten kar i forhold og repper 265 kg 23 ganger. Og det ser ikke ut som om det hadde behøvd å stoppe der.

Jeg bare lurer på om denne kan være falsk, jeg tror ikke det.

Stusset på det samme, er alluminiumsskiver, veier 7,5 kg hver =) ikke 585 lbs som det står på youtube. :p

110kg er det.

Hsw

Endret av Hsw
Skrevet (endret)
24år, 95kg (mest fett :p), 175cm... benker ca 97.5kg...planen var 100 før jul, men pokker :(

27år, ca 105kg (fremdeles mest fett :p) 175cm... benker ca 70kg? (bare drevet med manualer i det siste) = resultatet av 2.5 års latskap.

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
16 år, er ca 176-177 veier mellom 66-68kg ;) og tar vel en 80kg i benk går jeg ut i fra...

Nå er jeg 17 år, fortsatt 176-177 veier mellom 78-80kg. Har ikke prøvd 1rm på lenge, men tror jeg tar 110 i benk, håper jeg:) beste løft hittil er 95x3 .Skal prøve på torsdag.

Endret av mnemic
Skrevet

hehe filmen med karen som 23 repper 585 pound er fake så det skriker. en jeg har på msn var på samme sted han mente det var rundt 100 kg. om dere prøver å skrive på youtube filmen så slipper han bare inn folk som tror på han:P

Skrevet (endret)

16.06.92 - 16 år

76/77kg (feit)

180cm

Trent av og på siden mars - ferie i sommerferien

Pers:

70kg - 20.04.08

Forrige trening:

5 x 50

5 x 55

5 x 55

5 x 60

5 x 60

--------

Godt mulig jeg tar mer i maksløft nå, men har ikke tenkt til å makse før april 2009.

Endret av Expired product

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...