Gå til innhold

Systemkrav til FIFA 05 og NFSU2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare nevne at jeg anbefaler at du får testet FIFA05 på din PC før du eventuelt kjøper det, utviklerene har nemlig "glemt" RENDER_EVERY_AI_FRAME og VSYNC-fixen i år, spillet vil dermed umulig kjøres flytende på visse systemer. Kan være du er heldig. Dette har ingenting med specs å gjøre, bare dårlig programmering.

De har ikke tenkt å fikse det heller.

Skrevet

Akkurat ja, også tar vi det på norsk. Det skjønte jeg ingenting av. Jeg har fått en kopi ikke sant... *Hyssj* Så jeg lurer på systemkravet! Så du mener at uansett om jeg hadde hatt 2GB grafikkminne, og 4 Ghz prossesor + 5 GB minne så kunnet spillet fremdeles ikke fungert? Ja, det var STERKT overdrevet!

Skrevet (endret)

Prosessor: 933Mhz. Intel Pentium III/ Amd Athlon

Minne: 256 MB RAM.

Harddisk: 2.gb.

cd/dvd: 8 hastighet.

Grafikk: 32 mb direct30?

Lydkort: Directx 9.0c (kompatibelt.

Directx: versjon 9.0c?

Dette stod på Nfsu2 coveret.

Edit : Tilføying?

Endret av zefler
Skrevet

Så lenge du har min 2.0Ghz, 512mb ram og grafikk kort som har 128mb ram kjører du begge spilla godt.

Viktig å ha de nyeste skjermkortdriverne.

Det PoleCat snakker om er vel en feil som EA games har laget i spillet, dvs at visse systemer ikke klarer å kjøre spillet uansett hvor sterk pcen er.

Skrevet

OK da tror jeg det går bra. Har bestillt 128 MB grafikkort. CPU'en er en AMD Athlon XP 1700+ mener jeg å huske.. tror ihvertfall det er 1,46 GHz... :blush: Men den holder vel tenker jeg..

Skrevet
OK da tror jeg det går bra. Har bestillt 128 MB grafikkort. CPU'en er en AMD Athlon XP 1700+ mener jeg å huske.. tror ihvertfall det er 1,46 GHz... :blush: Men den holder vel tenker jeg..

Ja det holder.

Skrevet
Ingen som kan ta det på ett sprøk jeg fotstår?

Systemkrav til NFSU2? Holder det med 128 MB grafikk?

Synes egentlig det er litt dumt at du spør om systemkrav til 2 spill, som du sikkert kan finne ved hjelp av google eller produsentens hjemmeside :)

Skrevet (endret)
Hvorfor tror du jeg spurte? Jeg fant det ikke da vettu, så da regnet jeg med at dere var såpass hjelpsomme, og det var dere! TUSEN TAKK for hjelpen!

Er vel bare å lese i Readme fila som ligger på CD`en til både Fifa 05 og NFSU 2. der står måde Minimum og Recomanded systemspesifikasjoner! :D

Endret av Wooho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...