Gå til innhold

CD key jeg kjøpte, funker ikke i HL2 eller CSS?


Anbefalte innlegg

Jeg har et surt problem, hva er det eg gjør galt... Jeg har nettop kjøpt meg HL2, men cd-keyen eg fikk funker ikkke... Jeg får beskjed om at den er invalid....? men eg skriver jo akuratt slik det står på lappen i coveret....???? Peaaaaaace, gi meg et hint.... Men er det flere koder? For jeg skrev inn den klassiske koden 3333-33333-3333 , da begynte han å tenke vertfall, men etter en stund så fikk eg melding om at den allerede var i bruk(noe som eg absolut regnet med...) koden jeg har er bygd opp slik(dummy) 33333-FFFFF-HHHHH-77777-UUUUU.... TRENGER TIPS!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk om du kanskje har avlest feil på koveret. Forskjellen mellom stor O (som i Olav)

og 0 (som i null) er ikke alltid lett å se. Det er forsåvidt andre misforståelser man kan

regne med, men det kommer ann på fonten som er brukt på CD-key-en.

har prøvd det.. har analysert bokstavene opp og ned.... men elllers takk... e ganske sur nå..... hehe....

Lenke til kommentar
Gjer først det som rafael skreiv. Eller bytt den inn igjen og få ein som virker. :ermm:

hehe, jo, eg dette er faktisk den andre HL2 èn eg har prøvd... fikk byttet meg til en ny en i går.... for den første var helt likt problem... enten så er noe hakkende gale, men eg skjønner ikke ka eg har gjort galt... vist cd-keyen er INVALID, betyr det at den kan vere brukt? eller kan det vere at den bare er feil...

Lenke til kommentar
Registerer du de før du instalerer de?? Eller instalerer du de? (Kanskje litt dumt spørsmål da :blush: )

Hhehe... dette gjorde eg:

1. Installerte spillet (HL2 + CSS)

2. Registrerte brukernamn på Steam

3. Prøver å registrere Produktet mitt med Cd-Keyen(som er inne i coveret)...dette gjekk jo ikke så bra...

Lenke til kommentar
Gjer først det som rafael skreiv. Eller bytt den inn igjen og få ein som virker.  :ermm:

hehe, jo, eg dette er faktisk den andre HL2 èn eg har prøvd... fikk byttet meg til en ny en i går.... for den første var helt likt problem... enten så er noe hakkende gale, men eg skjønner ikke ka eg har gjort galt... vist cd-keyen er INVALID, betyr det at den kan vere brukt? eller kan det vere at den bare er feil...

invalid? Da er den enten i bruk eller så er den feil. Mest sannsynleg at den er i bruk. :(

Lenke til kommentar
Hehe... kjenner meg sååå igjen her! tok feil av VV og W... (2 V'er og en W)

Ble skikkelig stressa og kavde på, så kom min kjekke far og oppdaget tabben! :blush:

Hehe, det eg hadde gjort feil var at eg hadde skrevet 8 i stedet for S.... fonten valve bruker er helt strekt, så du må nesten stå med forstørrelsesgalss for å se hvor mellomrommene er.... :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe... kjenner meg sååå igjen her! tok feil av VV og W... (2 V'er og en W)

Ble skikkelig stressa og kavde på, så kom min kjekke far og oppdaget tabben!  :blush:

Hehe, det eg hadde gjort feil var at eg hadde skrevet 8 i stedet for S.... fonten valve bruker er helt strekt, så du må nesten stå med forstørrelsesgalss for å se hvor mellomrommene er.... :w00t:

CD-key tabber er morsomme!

:!:

Lenke til kommentar

husker jeg hadde problem med cd keyen til half-life 1 når jeg hadde kjøpt det. var ett 5 tall midt inni som jeg leste som 8 tror jeg. Koden funket ikke og jeg ble skikkelig frustrert. begynte manuelt jeg å bytte ut det bakerste siffere, øke ett tall om gangen, ville jo absolutt spille cs. Etter 5 forsøk så var det en kode som jeg kunne spille på nettet med, gjett om jeg var glad da. Sjangsen for å lykkes var jo lik null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...