niruko Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hallo! Fant ikke noen bedre plass å poste dette spørsmålet enn her. Savnet en gruppe for Software.................. Har akkurat kjøpt meg ny PC fra Komplett. AMD Athlon 64 3500+ Maskinen skal være en ren hjemmekontor-maskin med litt video- og bilderedigering. Har kjørt Windows 2000 på den gamle maskinen, men bestilte Windows XP Pro med i bestillingen fra Komplett. Dermed kom Winows XP Pro installert på den nye maskinen. Er vandt å jobbe med Win 2000, kjenner lite til Win XP. Hadde tenkt å bytte om, slik at den nye (kontormaskinen) skulle kjøre Win 2000, mens gamlemaskinen, som junior skal få på rommet sitt, skulle kjøre Win XP. Der kommer det nok til å spilles noe................ (les mye) :!: Maskinene skal kobles opp i ett trådløst nettverk. - Hva bør jeg gjøre? - Pro og kontra Windows 2000 <-> Windows XP Pro. Måtte bare sjekke med dere først før jeg gjorde noe. På forhånd TAKK! Fortsatt God Jul!!! Mvh niruko
el-asso Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hallo! Fant ikke noen bedre plass å poste dette spørsmålet enn her. Savnet en gruppe for Software.................. Menyen til venstre: Software= Programvare---> så velger du f.eks. Windows Stenger herved denne.
Anbefalte innlegg