Gå til innhold

DVD eller CD versjonen av HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Til min store skuffelse var det ikkj HL2 som låg i pakken min..

so eg tenkte eg skulle bestille d sammen med nåke anna eg bestille fra komplett.no!

link til spillet

Er dette CD eller DVD versjonen? står CD men det er vell litt kjipt.. skulle hatt DVD.. eller?

Endret av nooper
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt sikkert cd versjonen når det står på siden der, men du kan jo sende en mail for å være 100% sikker.

Er jo greiest å ha dvd men du skal vel ikke legge inn spillet så veldig ofte, eller? ;)

Dessuten så kom det en update fra steam som gjør at du slipper å ha i cd/dvd uansett, så da slipper du jo det.

Skrevet
Er helt sikkert cd versjonen når det står på siden der, men du kan jo sende en mail for å være 100% sikker.

Er jo greiest å ha dvd men du skal vel ikke legge inn spillet så veldig ofte, eller? ;)

Dessuten så kom det en update fra steam som gjør at du slipper å ha i cd/dvd uansett, så da slipper du jo det.

okaj..

sender mail nu..

men tar vell ei goooo stund før jeg får svar :p

Skrevet

Skal vel ikke se bort i fra det. Hvis det da ikke skulle være en liten jobboholiker (et helt nytt ord, fant det opp nå) som har glemt at det er jul :D

Skrevet
Skal vel ikke se bort i fra det. Hvis det da ikke skulle være en liten jobboholiker (et helt nytt ord, fant det opp nå) som har glemt at det er jul :D

:!: bra ord!

Sitter vell en de fant på gata som ikke har familie.. svarer på e-mail og sjekke om ting er lett antenneli.. :p

Skrevet
[iC' date=25/12/2004 : 00:26] Bare et lite sprøsmål.

Kan du endre bitte, bitte litt på topic, slik at det står "DVD eller CD versjonen av HL2?"

Det hadde vært knall.

Og en annen ting det er ikke noe i veien med å jobbe i romjula, det er ikke såkalte "røde dager" hvor folk automagisk har fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...