Goldruin Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) Heissann! Jeg har da en sugen pc, og har defor nølt med å kjøpe kjøpe half life. JEg ble veldig glad da demoen kom ut, for da kunne jeg sjekke om pc'en greier den. Jeg lastet ned, fikset og ordnet, og spilte. Det hakket litt, bittelitt, og jeg spilte på 1024X(husker ikkke). Etter å ha spilt lenge ville jeg sjekke grafikken, selv om det lagget, ved å kjøre 1200X1600 elns. DET LAGGET LIKE LITE Så kommer bakgrunnen til forundrigen: 1ghz p4 32mb skjermkort 640mb ram Dette er jo under minimumskravet. Så hvorfor funker det? Kommer spillet til å funke like bra som demoen? Mvh, påsan Endret 25. desember 2004 av el-asso
el-asso Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) God Jul til deg også Påsan, måtte desverre fjerne julehilsenen din fra topic og siden HL har egen kategori flytter jeg posten din dit. Endret 25. desember 2004 av el-asso
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Likevel om du har maskinvare under minimumet så går det ann og spille.
Shaper Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Likevel om du har maskinvare under minimumet så går det ann og spille. Seff kan du d, men d bare lagger mer :s
Windoge Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Man må ikke alltid stole på systemkrav. Kan variere enormet.
War Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 du bruker ikke directX9 osv spillet tilpasser seg hardwaren. i mitt hus har vi ulike grafikkort men like skjermer ingen får lik oppløsnings skala og velge i , det beste grafikkortet har størst spekter.
henrikmain Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har en 3.2 GHz P4 processor, 512 MB DDR-RAM, Radeon 9800 Pro, etc. Og allikevel hakker HL2 enkelte steder hvis jeg kjører med alle detaljer på fullt. Herre. Investerte til og med i en splitter ny Mist Frostbite CPU-kjøler for å forhindre varm CPU, samt to Thermaltake kabinettvifter, men allikevel går det dårlig. Det eneste som suger med PC-oppsettet mitt er HD'en jeg har installert Win XP og andre systemfiler på, som er en gammel IBM-HD på 40 GB (fra 2001). Noen som har en idé om hva som kan være galt?
Stor Oddnoga Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har en 3.2 GHz P4 processor, 512 MB DDR-RAM, Radeon 9800 Pro, etc. Og allikevel hakker HL2 enkelte steder hvis jeg kjører med alle detaljer på fullt. Herre. Investerte til og med i en splitter ny Mist Frostbite CPU-kjøler for å forhindre varm CPU, samt to Thermaltake kabinettvifter, men allikevel går det dårlig. Det eneste som suger med PC-oppsettet mitt er HD'en jeg har installert Win XP og andre systemfiler på, som er en gammel IBM-HD på 40 GB (fra 2001). Noen som har en idé om hva som kan være galt? Hvis du får deg 512MB ekstra med minne, så tenker jeg hakkingen forsvinner. Gjorde ihvertfall det for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå