Gå til innhold

HL2 demo på PC under minimumskravet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heissann!

Jeg har da en sugen pc, og har defor nølt med å kjøpe kjøpe half life. JEg ble veldig glad da demoen kom ut, for da kunne jeg sjekke om pc'en greier den.

Jeg lastet ned, fikset og ordnet, og spilte. Det hakket litt, bittelitt, og jeg spilte på 1024X(husker ikkke). Etter å ha spilt lenge ville jeg sjekke grafikken, selv om det lagget, ved å kjøre 1200X1600 elns. DET LAGGET LIKE LITE :hmm::hmm::hmm:

Så kommer bakgrunnen til forundrigen:

1ghz p4

32mb skjermkort

640mb ram

Dette er jo under minimumskravet. Så hvorfor funker det?

Kommer spillet til å funke like bra som demoen?

Mvh, påsan

Endret av el-asso
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God Jul til deg også Påsan, måtte desverre fjerne julehilsenen din fra topic og siden HL har egen kategori flytter jeg posten din dit.

Endret av el-asso
Skrevet

du bruker ikke directX9 osv

spillet tilpasser seg hardwaren.

i mitt hus har vi ulike grafikkort men like skjermer

ingen får lik oppløsnings skala og velge i , det beste grafikkortet har størst spekter.

Skrevet

Jeg har en 3.2 GHz P4 processor, 512 MB DDR-RAM, Radeon 9800 Pro, etc. Og allikevel hakker HL2 enkelte steder hvis jeg kjører med alle detaljer på fullt. Herre. Investerte til og med i en splitter ny Mist Frostbite CPU-kjøler for å forhindre varm CPU, samt to Thermaltake kabinettvifter, men allikevel går det dårlig. Det eneste som suger med PC-oppsettet mitt er HD'en jeg har installert Win XP og andre systemfiler på, som er en gammel IBM-HD på 40 GB (fra 2001). Noen som har en idé om hva som kan være galt?

Skrevet
Jeg har en 3.2 GHz P4 processor, 512 MB DDR-RAM, Radeon 9800 Pro, etc. Og allikevel hakker HL2 enkelte steder hvis jeg kjører med alle detaljer på fullt. Herre. Investerte til og med i en splitter ny Mist Frostbite CPU-kjøler for å forhindre varm CPU, samt to Thermaltake kabinettvifter, men allikevel går det dårlig. Det eneste som suger med PC-oppsettet mitt er HD'en jeg har installert Win XP og andre systemfiler på, som er en gammel IBM-HD på 40 GB (fra 2001). Noen som har en idé om hva som kan være galt?

Hvis du får deg 512MB ekstra med minne, så tenker jeg hakkingen forsvinner. Gjorde ihvertfall det for min del. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...