-sealiNe- Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Heisann! Bør jeg kjøpe meg dette hovedkortet? Eller har dere andre som er bedre til p4 prossesore?
AndersT2 Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Sikkert bra nok det kortet, ellers er Asus ett sikkert valg. Har du også tenkt å bytte CPU? eller bare bruke en gammel en? Hvis du også skal bytte CPU gå for socket 775 fra Intel, så er du sikret mye lenger enn socket 478
-sealiNe- Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Sikkert bra nok det kortet, ellers er Asus ett sikkert valg. Har du også tenkt å bytte CPU? eller bare bruke en gammel en? Hvis du også skal bytte CPU gå for socket 775 fra Intel, så er du sikret mye lenger enn socket 478 Jeg har ikke tenkt å bytte cpu jeg har 1 cpu på 3,06 GHz! Holder dette til det hovedkortet?
CB87-Bergen Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Du kan også kjøpe Asus P4C800-E. Samme brikkesett, men litt bedre stabilitet, overklokking og slikt... Har dette selv, anbefaler det på det sterkeste
-sealiNe- Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Du kan også kjøpe Asus P4C800-E. Samme brikkesett, men litt bedre stabilitet, overklokking og slikt... Har dette selv, anbefaler det på det sterkeste Hvor finner jeg dette jeg er lat :!:
-sealiNe- Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Hvor finner jeg dette jeg er lat :!: her Hva med dette her er det noe å bruke spenn på?
Windoge Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Heisann! Bør jeg kjøpe meg dette hovedkortet? Eller har dere andre som er bedre til p4 prossesore? Om du er ute etter det beste hovedkortet til P4 prosessorer bør du sjekke ut Abit IC7-MAX3.
Kevlar Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Om du er ute etter det beste hovedkortet til P4 prosessorer bør du sjekke ut Abit IC7-MAX3. Det har gått ut av produksjon, stort sett umulig å få tak i http://forum.hardware.no/index.php?showtop...=ic7-max3\.
Mann_Av_Gull Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Abit IC7-G er noe av det råeste man får til Socket 478. Har en kompis som har det. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117442&cks=PRL
-sealiNe- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Heisann! Bør jeg kjøpe meg dette hovedkortet? Eller har dere andre som er bedre til p4 prossesore? Om du er ute etter det beste hovedkortet til P4 prosessorer bør du sjekke ut Abit IC7-MAX3. Jeg hadde selv tenkt å bestille Abit IC7-MAX3. Men når jeg ser at det er utsolgt alle plasser så blir det ikke noe av men jeg lurer på om jeg ikke skal ta ABIT IC7-G ? Eller skal jeg ta:dette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå