Illmatic Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) hei. jeg har hatt litt problemer med en nyinnkjøpt pc og istad oppdaterte jeg bios. etter dette funker ikke min LG cd-rom. jeg har en dvd brenner i tillegg,men er et kjipt problem. jeg finner heller ingen driver til cd-rom'en. det som skjer når jeg setter i en cd er at musen og alt låser seg. tar jeg ut cd'n så funker alt bra igjen. jeg har lett rundt i bios, men ingenting ser ut til å hjelpe. modell: LG cd spiller 52x (GCR-8523RBB) takker så mye for svar! og god jul til alle. ps: LG'n er ide og dvd brenneren (plextor) er s-ata. cd-rom'n er satt til master... Endret 24. desember 2004 av Gamer-guru
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 ingen som kan hjelpe? finnes det en slik universal atapi driver som kan brukes på alle cd spillere?
Illmatic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 kan det ha med at jeg kanskje har for liten psu (360 w)? kan jo hende at pc'n da automatisk kobler ifra den cd-rom'n....
tbend Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Testa, MASTER, SLAVE, CABLE SELECT Står disken på samme kabel?
Illmatic Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Testa, MASTER, SLAVE, CABLE SELECT . kunne du uttdype det litt? er litt nybegyner med sånt. uansett, takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå