Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, les tråden ffs!

I løpet av 14 sider er det selvfølgelig noen som har spurt om det samme, og tre-fire som har svart.

ja, PSData har sagt at man får det til kalenderpris hvis det bestilles dette døgnet, men de kan ikke garantere nå produktet kommer på lager for de som bestiller sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
snart 10% av forumet har vel dette settet i bestilling nå? :p

Minst... :whistle:

det blir sikkert mange angrerett klager på nyåret når folk har fått den i hus og funnet ut at den ikke passa... bare pga at de ikke gadd å åpne boksen for å sjekke om den passa :roll:

Skrevet (endret)

det blir sikkert mange angrerett klager på nyåret når folk har fått den i hus og funnet ut at den ikke passa... bare pga at de ikke gadd å åpne boksen for å sjekke om den passa 

lenge leve latskapen!

Endret av burugla
Skrevet
snart 10% av forumet har vel dette settet i bestilling nå?  :p

det blir sikkert mange angrerett klager på nyåret når folk har fått den i hus og funnet ut at den ikke passa... bare pga at de ikke gadd å åpne boksen for å sjekke om den passa :roll:

Eller så ser man plutselig 200 sånne vannkjølingsett til salgs på qxl :p

Skrevet
laburk' date='24/12/2004 : 02:03'] har enda ikke fått bekreftet om det passer msi plat 939?

noen som er atombombesikker? :thumbup:

passer til amd k8, som er amd 64.. atombombesikker er jeg ikke, men er "sånn ca passe" bra nok? ;)

Skrevet
snart 10% av forumet har vel dette settet i bestilling nå?  :p

Eller så ser man plutselig 200 sånne vannkjølingsett til salgs på qxl :p

til 699 elns ja :w00t:

Skrevet (endret)

Noen som vet om dette passer til Socket A Asus A7S333? jeg har ikke peiling selv og sitter på laptop nå uten tilgang til den stasjonære :)

Endret av Kannath
Skrevet
Noen som vet om dette passer til Socket A Asus A7S333? jeg har ikke peiling selv og sitter på laptop nå uten tilgang til den stasjonære :)

Hehe, trodde du skulle sette denne inn i den bærbare først jeg. :p

Men skjønte etter hvert hva du mente.

Skrevet

Ok, tror jeg skal bestille ett imorgen kveld. Se om jeg får nok penger til jul først :p Har ikke behovet men men :p

Vannkjøling på laptopen ja, hadde vært no :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...