Dotten Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Ja, tenkte vi kan lage en fin samling av alle små ting her i livet som er litt irriterendes, men ikke nok irriterendes til å velte humøret. Men små, bagatellmessige ting som stort sett er irriterendes fordi man irriterer seg på det... Etter å ha hatt disney kanalen som visningskanal så irriterte det meg å se logoen nede i hjørnet, som er formet som hodet til Mikke. Det snør konstant inne i den, men det blir ikke mer snø i bunnen av logoen . Sitter der og venter på at nå skal det bli mer snø, men ikke f.en! Andre småting: -barberkutt -hull i sokken -eldre i kombinasjon med handlevogn i trange butikker -at det ikke er mulig å trykke direkte på den nest siste siden i tråder med mange sider -At sår som gror klør. Det er ulogisk og plagsomt, ettersom jeg elsker å klø
Fredrik Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg hater alt det du hater, pluss MYE mer. Igjen, jeg synes alle kan bli surpomper.
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Bruk søke funskjonen please.. så er du en knupp.
Anbefalte innlegg