Gå til innhold

Dataoverføring med minidisc.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte forleden dag en Sony MZ-N707 md.

 

Med den kan man overføre fra pc->md via usb,

mitt problem er at når jeg velger de sangene jeg skal overføre så begynner den og overføre, men etter 2-3 sanger stopper den opp, står på 0% på den sangen.

 

Og jeg må slå av minidiscen, koble vekk usb kabelen og sette den i igjen. Så kan jeg ta 2-3 sanger til.. sann må jeg gjøre for å legge over.

 

Dette er irriterende, og jeg lurer på hva som kan vere årsaken til problemet og om jeg kan fikse dette.

 

Kjøpte den på elkjøp så har 30 dager returett.

 

Programet som følger med er OpenMG Jukebox.

 

Kan det ha noe med lydkortet å gjør?

 

Håper på svar fra dere kloke folk! :grin:

 

_________________

;>

MSI K7T Turbo LE

640MB SDRAM 133

AMD TordenFugl 1337 Ghz

Nvidia GeForce 3

DangerDen vannkjøling

Pioneer Sonefri DVD

Plextor 4x4x20:D SCSI

Hercules GameTheater XP

Chieftec Dragon Full, Silver

 

[ Denne Melding var redigert av: klo på 2002-06-05 21:58 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey :

 

Har akkurat den samme Minidiscen som deg. Jeg kan fortelle deg at det har INGEN TING med ditt lydkort å gjøre, fordi du bruker ikke lydkortet når du overfører filer gjennom USB( det skjer Digitalt ).

Prøv å skift USB Port, eller ha mer ledig ram i pc'n ( så programmet har friere tøyler ).

 

Jeg er SINNSYKT fornøyd med denne SONY MZ-N707, det er utrolig bra lyd kvalitet og brukervenlighet på spillern. Har selv stappa 90 MP3'r på en 80-min's MD, og det er så si like bra kval. som på den Mz-r900 eller noe ( Når det er vanelig MD ) i den..

 

Lykke til med problemt, håper noe av dette hjalp deg. :grin:

Lenke til kommentar

Ja gjør det du. Det du også kan gjøre ( Hvis du ikke har gjort det ) så oppdater driverene til OpenMG.

 

Det som også kan være feil er at det er spenningsfall i strømnettet ditt,så prøv en annen kontakt. Hvis du bruker batterier når du overfører så ambefales ikke det, bruk den " Battery Charghing Standen" som følger med.. Ikke dumt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...